خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از روابط عمومی شهرداری‌های خرم‌آباد و سازمان‌های تابعه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۴۸

با حضور شهرداران واعضایی شورای شهر از زحمات مسوولان روابط عمومی شهرداری‌های مناطق‌ و سازمان‌های تابعه و شورای اسلامی شهر تجلیل به عمل آمد.

با حضور شهرداران واعضایی شورای شهر از زحمات مسوولان روابط عمومی شهرداری‌های مناطق‌ و سازمان‌های تابعه و شورای اسلامی شهر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، با حضور محسن اقبالی رییس شورای شهر خرم‌آباد، رستم کوشکی نایب رییس، سیف‌الدین آشتیانی و علی جهان‌آرا از منتخبان شورای اسلامی شهر‌، محمد مهرابی شهردار خرم‌آباد‌، مسعود مختاری، علی محمدخانی و محمد فتحی‌بیرانوند معاونان شهردار در هتل شهرداری خرم‌آباد از زحمات مسوولان روابط عمومی شهرداری‌های مناطق‌ و سازمان‌های تابعه و شورای اسلامی شهر تجلیل به عمل آمد.

این آیین که به پاس قدردانی از زحمات کارگزاران روابط عمومی به شکل با کیفیتی برگزار شد، نشان‌دهندهٔ توجه وی‍ژه مدیران شهردار و شورای اسلامی شهر نسبت به جایگاه روابط عمومی به شمار می‌رود که این امر جای بسی امیدواری است.

در این مراسم هر کدام از مسوولان ضمن تبریک روز روابط عمومی به تببین و جایگاه روابط عمومی در سیستم اداری، توضیحات مبسوطی ارائه نمودند‌.

رییس شورای شهر نقش روابط عمومی را کلیدی و مهم خواند و افزود‌: اگر در یک موسسه، نهاد یا اداره‌ای یک روابط عمومی قوی وجود داشته باشد، آن مجموعه می‌تواند به رشد و بالندگی خود را نزدیک نماید‌.

«‌محسن اقبالی» خاطرنشان ساخت‌: روابط عمومی چشم و گوش و زبان یک مجموعه می‌باشد که می‌بایست به دور از غلو‌، واقعیت‌ها را به جامعه و شهروندان منعکس نماید.

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که خود از کار‌شناسان مجرب روابط عمومی می‌باشد نیز روابط عمومی‌ها را به سنگرسازان بی‌سنگر تشبیه کرد و گفت‌: یک روابط عمومی خوب می‌بایست بدون ترس و دلهره نقطه نظرات خود را به مدیر دستگاه خود منتقل کند و بعضاً در مواقعی که صلاح نمی‌بیند مدیر کاری یا سخنی بر زبان بیاورد‌، جسورانه ممانعت نماید.

«علی جهان‌آرا» افزود: یک روابط عمومی قوی باید یک روان‌شناس خوب باشد و علاوه بر ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و تولید خبر‌، قدرت برنامه‌ریزی مدون داشته باشد‌.

در ادامهٔ مراسم شهردار خرم‌آباد نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی‌، کارگزاران این واحد را پل ارتباطی موثر بین مردم و مسوولین خواند و بیان کرد‌: نوع ارتباط شما با شهروندان و اطلاع‌رسانی در جامعه می‌تواند اعتماد قابل توجهی از شهروندان را با شهرداری همراه نماید‌.

«محمد مهرابی» افزود: انعکاس کارهای انجام شده در بین جامعه باعثدلگرمی مردم شده و آن‌ها تمایل بیشتری به مشارکت در امور شهر می‌گیرند‌.

قائم مقام شهردار نیز در این خصوص گفت: بعضا برخی اوقات تبلیغات با وظایف روابط عمومی در تعارض قرار می‌گیرد‌، تبلیغات کوتاه مدت است و موقتی در حالی که روابط عمومی بلندمدت است و یک اثر تولیدی است که ثبت می‌شود‌.

«مسعود مختاری» با بیان اینکه برنامه‌ریزی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های روابط عمومی قوی قلمداد می‌شود‌، اظهار داشت: انتظار نداریم تماماً از مجموعهٔ محل کارتان چشم‌بسته تعریف و تمجید کنید، ولی اگر کاری صورت می‌گیرد آن را منعکس کنید تا مردم مطلع شوند‌.

در پایان مراسم اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار با لوح تقدیر و جوایز نقدی از تلاش‌های روابط عمومی‌ها تجلیل به عمل آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز