خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

مردم لرستان از افراطی گری خسته هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۹۱۲

امروز مردم از افراطی گری خسته هستند و تنها نتیجه افراطی گری ها این بوده که لرستان در رتبه اول بیکاری کشور و در برخی از شاخص ها در رتبه های ۲۷ و ۲۸ کشور قرار دارد.

استاندار لرستان: امروز مردم از افراطی گری خسته هستند و تنها نتیجه افراطی گری ها این بوده که لرستان در رتبه اول بیکاری کشور و در برخی از شاخص ها در رتبه های ۲۷ و ۲۸ کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهندس بازوند در همایش روابط عمومی ها بستر سازان فرهنگ جهادی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال اظهار داشت: روابط عمومی ها نقش بسزایی در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ دارند.

وی با بیان اینکه نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری یک عقبه کارشناسی یک ساله دارد عنوان کرد: هر سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری می شود ناشی از چالشهایی است که پیش روی توسعه کشور وجود دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و دولت و دستگاههای اجرایی هستند تصریح کرد: روابط عمومی ها به طور حتم می توانند در ایجاد تعامل در این رابطه اثر گذار باشند.

روابط عمومی ها مطالبات مردم را به مسئولان گوشزد کنند

بازوند با تاکید بر اینکه شعاع اثر گذاری روابط عمومی ها بسیار زیاد و گسترده است تصریح کرد: روابط عمومی ها می توانند مطالبات مردم را به نحو مقتصی به دولتمردان، دستگاههای اجرایی و متولیان منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند که روابط عمومی ها مطالبات آنها را به مسئولان گوشزد کنند ادامه داد: به طور حتم می توان چالشهایی که بر سر راه توسعه استان وجود دارد با ارائه آنها از سوی روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان پیگیری شوند.

استاندار لرستان با بیان اینکه همچنین روابط عمومی ها باید خدمات صادقانه ای که از سوی دولتمردان صورت می گیرد را به مردم معرفی و ارائه کنند افزود: روابط عمومی ها باید این خدمات صادقانه را با حذف سیستم های آمار سازی دروغین و با شفافیت به مردم منتقل کنند.



بازوند با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته از سوی روابط عمومی ها بدون ریا و حاشیه به مردم تصریح کرد: همچنین باید ظرفیتهایی موجود در استان را به نحو مطلوبی به مردم معرفی کنند.

وی همچنین بر ضرورت تغیر نگرش مدیران دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و بیان داشت: اگر می خواهیم به توسعه فکر کنیم باید به عمق توسعه نفوذ پیدا کنیم در این صورت است که شاهد توسعه استان در زمینه های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و… خواهیم بود.

مردم توقع دارند که پروژه های اقتصادی استان احیا شوند

استاندار لرستان همچنین بر ضرورت ایجاد زیرساختهای مناسب در استان تاکید کرد و افزود: اگر دنبال توسعه هستیم باید بستر های لازم در حوزه زیرساختی را فراهم آوریم.

بازوند با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رشد و توسعه استان طی ماههای اخیر عنوان کرد: افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد و به تبع افزایش ورودی و خروجی مسافران از طریق فرودگاه خرم آباد یکی از اقداماتی بوده که در دستور کار ما در استان قرار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مردم توقع دارند که پروژه های اقتصادی استان احیا شوند گفت: ما نیز از روز اولی که در استان حضور پیدا کردیم اولویت خود را احیای پروژه های اقتصادی استان قرار دادیم.

استاندار لرستان با اشاره به احیای پروژه مجتمع ونک پارک با آغاز به کار مجتمع مسکونی تجاری کیو بیان داشت: امروز با پیگیریهای صورت گرفته سرمایه گذار این پروژه به صورت دو شیفت در حال کار است.

بازوند با اشاره به سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در رابطه با اجرای مجتمع " کیو " ادامه داد: این پروژه امروز احیا شده و این در حالیست که سالها بدون هیچ گونه عملیات اجرایی تعطیل بود و به یکی از مطالبات مهم مردم خرم آباد تبدیل شده بود.

احیای مجتمع کشت و صنعت ظرف ۱۰ روز آینده

وی با اشاره به احیا کشت و صنعت لرستان بیان داشت: عملیات احیا و اجرایی این صنعت نیز از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلار ظرف ۱۰ روز آینده آغاز می شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید با همکاری یکدیگر مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان را حل و برطرف کنیم ادامه داد: در این راستا کسانی که اقدام به نقد می کنند باید نقدهای آنها منصفانه باشد چرا که ما نقدهای منصفانه را ۱۰۰ درصد می پذیریم.

بازوند با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن برنامه های اقتصادی از سوی مدیریت ارشد استان مانند تدوین سند اشتغال در برشهای استانی و شهرستانی، سند آمایش و… عنوان کرد: در این راستا کسانی که نقد می کنند این برنامه ها را نقد کنند نه اینکه دنبال دنبال نقدهای غیر سازنده باشند و اگر پستی بخواهند و ما هم عملیاتی نکنیم آسمان و زمین را به هم بدوزند و در روزنامه ها و رسانه ها هر چه دلشان بخواهد به دور از انصاف بگویند.

وی با تاکید بر اینکه ما تحت فشار این کارها قرار نخواهیم گرفت افزود: افرادی که نقد می کنند برنامه ها را نقد کنند ما هم به طور حتم استقبال می کنیم.

برخی مدیری را برای پستی معرفی می کنند و اگر ما قبول نکنیم زمین و زمان را به هم می ریزند

استاندار لرستان بیان داشت: برخی فلان مدیر را برای پستی معرفی می کنند و اگر ما قبول نکنیم زمین و زمان را به هم می ریزند، این کارها در راستای توسعه استان نیست و ما نیز تحت این فشارها قرار نخواهیم گرفت چرا که به هیچ عنوان از سیستم و مدیریت سعی و خطا دیگر استفاده نخواهیم کرد و اقتصاد استان نیز دیگر تحمل این مدیریت را نخواهد داشت.

بازوند با تاکید بر ایجاد روحیه خودباوری در راستای توسعه استان عنوان کرد: توسعه استان به دست خود لرستانی ها صورت می گیرد و اعتبارات دولتی و تهران نمی تواند جوابگوی مشکلات استان برای توسعه باشد.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه لازم برای ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان و همچنین توسعه لرستان تصریح کرد: ما نیز از از همان روز اول برنامه ریزی لازم را برای ورود بخش خصوصی در استان در دستور کار خود قرار دادیم.

مردم لرستان از افراطی گری خسته هستند

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید با اقدامات لازم طی سالجاری بخش خصوصی را که در حالت غربت در استان به سر می برد بیرون آوریم گفت: بر اساس آسیب شناسی های صورت گرفته تنها راه توسعه و پیشرفت لرستان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان است.

بازوند با تاکید بر رفع موانع پنهان بر سر راه توسعه استان تصریح کرد: باید روحیه امید و خودباوری را در استان تقویت کنیم چرا که امید پایه توسعه محسوب می شود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن و ترویج فرهنگ اعتدال در استان لرستان بیان داشت: امروز مردم از افراطی گری خسته هستند و تنها نتیجه افراطی گری ها این بوده که لرستان در رتبه اول بیکاری کشور و در برخی از شاخص ها در رتبه های ۲۷ و ۲۸ کشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز