خبرگزاری کار ایران

درپیامی مشترک؛

تشکر نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از عنایت رهبر انقلاب به مردم لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۷۳۱

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی از لطف و عنایت خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری همایش پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله روح الله کمالوند و همچنین مردم ولایتمدار این دیار، تقدیر و تشکر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی از لطف و عنایت خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری پنجاهمین سالگرد ارتحال آیت الله روح الله کمالوند تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادی ˈ و هوشنگ بازوند در پیام مشترک خود آورده اند: چهره‌های برجسته و بارز هر سرزمینی مایه مباهات و نشان تعالی و بالندگی مردمان آن دیار است، معرفی اختران پرفروغ و چهره‌های درخشان، گنج‌های پنهان را برای عاشقان هدایت و سالکان طریق ولایت می‌شناساند که حضرتعالی همواره بر آن تاکید و رهنمود فرموده‌اید.


وجود پربرکت شجره طبیه فقاهت و مرجعیت در سرزمین تشیع و ولایتمدار لرستان با بزرگانی چون آیت الله بروجردی و آیت الله کمالوند مایه مباهات و فخر این سرزمین در ایران اسلامی است.


در ادامه این پیام با اشاره به عنایت رهبر انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری همایش بزرگداشت ارتحال آیت الله کمالوند، آمده است: حضور پر ارزش یار دیرین امام راحل و رهبری حضرت آیت الله رسولی محلاتی دراین همایش از سوی آن وجود گرانقدر و ابلاغ سلام و پیام حضرتعالی، مایه آرامش و افتخار مردم ولایتمدار استان لرستان و به همایش اعتبار و عظمت بخشید.

اینجانبان ضمن تقدیر خاضعانه از لطف و عنایت خاص رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی به استان عالم پرور لرستان، از درگاه حضرت احدیت سلامتی و بهروزی و طول عمر پربرکت و دوام بهره‌مندی امت اسلامی از آن وجود گرانقدر را مسئلت می‌نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز