خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان:

محرومیت‌زدایی مدارس تخریبی لرستان اولویت جدی مااست

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۱۶

یکی از برنامه‌های ما محرومیت‌زدایی مدارس تخریبی و آنهایی که در شأن دانش‌آموزان لرستانی نیستند می‌باشد که تاکنون اقدامات مهم و مؤثری در این خصوص انجام شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان: یکی از برنامه‌های ما محرومیت‌زدایی مدارس تخریبی و آنهایی که در شأن دانش‌آموزان لرستانی نیستند می‌باشد که تاکنون اقدامات مهم و مؤثری در این خصوص انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، علی رضوی در اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در خرم‌آباد اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز لرستان توانسته‌اند ۲۰۴ پروژه را در این استان به بهره‌برداری برسانند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان گفت: ۸۲۳ خیر توانمند در لرستان وجود دارد که توانسته‌اند ۸۳۸ کلاس درس با مساحتی بالغ بر ۷۸ هزار و ۶۵۵ متر مربع را به بهره‌برداری برسانند.

وی عنوان داشت: ۸۲۳ خیر توانمند در استان لرستان وجود دارد که توانسته‌اند ۸۳۸ کلاس درس با مساحتی بالغ بر ۷۸ هزار و ۶۵۵ متر مربع را به بهره‌برداری برسانند.

این مسئول گفت: از ۲۰۴ پروژه خیرساز در لرستان، ۳۲ پروژه نیمه‌تمام بوده است و ۲۱ پروژه تحویل آموزش و پرورش داده‌ایم.

رضوی ادامه داد: در ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری خیرین مدرسه‌ساز ساخت چهار مدرسه دیگر را نیز تقبل کرده و علاوه بر پروژه‌های خیرساز در لرستان یک استخر شنای دانش‌آموزی توسط مهندس احمدرضا گودرزی یکی از خیرین پرتلاش لرستانی در الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در دی ماه سال ۹۲ به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان متذکر شد: طرح «از خشت تا بهشت» را امسال در استان لرستان ارائه داده‌ایم که در این طرح برآورد می‌شود یک مدرسه ۶ کلاسی با چه ارزش ریالی به مرحله ساخت می‌رسد.

وی اضافه کرد: در طرح «از خشت تا بهشت» خشت‌های ۱۰،۲۰ و ۳۰ هزار تومانی به فروش می‌رسد که تعداد زیادی از این خشت‌ها تاکنون خریداری شده است.

این مسئول تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما محرومیت‌زدایی مدارس تخریبی و آنهایی که در شأن دانش‌آموزان لرستانی نیستند می‌باشد که تاکنون اقدامات مهم و مؤثری در این خصوص انجام شده است.

رضوی یادآور شد: ما باید مدارس نو و در شأن دانش‌آموزان لرستانی بسازیم تا جوابگوی دانش‌آموزان این استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز