خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

گردهمایی جوانان خرم آبادی به مناسبت روز جوان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۱۱

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: گردهمایی خودجوش جوانان خرم آبادی به مناسبت روز جوان برگزار می شود.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: گردهمایی خودجوش جوانان خرم آبادی به مناسبت روز جوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بهرام رشیدی نیا در نشست مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به در پیش بودن روز جوان اظهار داشت: در این راستا گردهمایی خودجوش جوانان خرم آبادی در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این گردهمایی اقشار مختلف جوانان اعم از فعالان در تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی، جوانان ورزشکار، جوانان مساجد و محلات و… حضور خواهند داشت.

رشیدی نیا زمان برگزاری این برنامه را روز یکشنبه هفته جاری اعلام کرد و بیان داشت: این گردهمایی در آستانه روز جوان و به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) راس ساعت ۱۸ عصر در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری مراسم مدیحه سرایی را از جمله بخش‌های این برنامه ذکر کرد.

رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی لرستان عنوان کرد: به منظور برگزاری این جشنواره دو کمیته شناسایی و تدوین دستورالعمل و ضوابط برگزاری جشنواره تشکیل شده است.

رشیدی نیا شناسایی و تعریف مصادیق فعالیت‌های فرهنگی خودجوش، ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه در استان، شناسایی جوانان فعال در حوزه فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی را از جمله فعالیت‌های در دستور کار این کمیته ها برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز