خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان

۱۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در استان لرستان کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۴۳

۱۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک با اقدام به موقع و موثر مامورین نیروی انتظامی استان در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ۱۶۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک با اقدام به موقع و موثر مامورین نیروی انتظامی استان در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار اایلنا از خرم آباد، سردار ˈمحمد قنبری ˈدر جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت قرار گرفتن مبارزه با ترانزیت مواد مخدر و خرده فروشی مواد، افزود: این محموله موادمخدر روز گذشته در جریان ایست و بازرسی مبادی ورودی خرم آباد از یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به حضور و فعالیت پنج اکیپ از مامورین انتظامی در جریان کشف این محموله قاچاق، اظهار کرد: درهمین رابطه چهار خودرو نیز از این باند تهیه و توزیع موادمخدر توقیف شده است.

سردار قنبری با اشاره به بروز درگیری برای کشف این محموله و دستگیری عوامل باند، افزود: دراین خصوص چهار عضو اصلی این باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه متاسفانه دراین حادثه یک عابر پیاده نیز مجروح شد، گفت: نامبرده سریعا توسط مامورین انتظامی به بیمارستان منتقل و درحال حاضر در سلامتی کامل بسر می برد.

سردار قنبری در ادامه از انهدام ۱۰ باند قاچاق مواد مخدر طی سال جاری در استان لرستان خبر داد و افزود: در این مدت حدود ۷۵۰ کیلو گرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است.

به گفته وی، آمار انهدام و متلاشی کردن باندهای قاچاق مواد مخدر در استان لرستان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش یافته است.

سردار قنبری تصریح کرد: در این مدت ۱۱۱ خودرو از عوامل قاچاق مواد مخدر در استان توقیف و یک هزار و ۳۶۰ عامل تهیه و توزیع موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز