خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان

تامین برق معابر شهرستانها و روستاهای لرستان از برنامه های مدون ما است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۱۰

مدیرعامل برق لرستان تامین برق معابر شهرستانها و روستاهای تابعه را نقطه عطفی در تامین رضایت مندی مردم عنوان کرد، ودر مناطق روستایی هم شاهد تامین روشنایی مطلوب در نقاط مورد نظر باشیم.

مدیرعامل برق لرستان تامین برق معابر شهرستانها و روستاهای تابعه را نقطه عطفی در تامین رضایت مندی مردم عنوان کرد، ودر مناطق روستایی هم شاهد تامین روشنایی مطلوب در نقاط مورد نظر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بدون شک یکی از جلوه های زیبای شهرها روشنایی معابر آنها در شب است، که چشم هر بیننده و مسافری را خیره خواهد کرد و زیبایی های شهر را نمایانگر خواهد نمود.

در همین راستا شرکت توزیع برق لرستان به همت مدیر عامل خود اقدام به برنامه ریزی در جهت بازدید از معابر عمومی شهرستانهای استان لرستان در شبها کرده است که از نزدیک با مشکلات معابر و خاموشی آنها آشنا شوند.

از نیمه دوم سال ۸۸ بازدیدهای دوره ای مدیر عامل به همراه معاونین و مدیران ستادی از شهرستانها آغاز و در هر دوره بازدید در ۱۱ مدیریت توزیع جلسات مهمی پیرامون مسائل و مشکلات جاری شرکت نظیر پروژهای نیمه تمام، مشکلات مربوط به پروژ های توسعه و احداثو اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع، مباحثمالی، بهره برداری ازشبکه ها، مشکلات پرسنلی وکلیه موارد برگزار گردیده است.

این گزارش حاکیست طی چهار سال گذشته بیش از یکصد بازدید شهرستانی برگزار گردیده که حاصل آن حدود یکهزار مصوبه بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان در خصوص این بازدیدها ضمن ابراز خرسندی از نتایج به دست آمده گفت: اهداف مشخص و تعریف شده ای در این بازدیدها مدنظر بوده که بررسی مسائل و مشکلات مدیریت های توزیع برق شهرستانها اولویت اول و بخش جدایی ناپذیر بازدیدها بوده است.

محمد بحرینی افزود: با توجه به حضور معاونین و مدیران ستادی در کلیه بازدیدها علاوه برکاهش بوروکراسی اداری، افزایش سرعت تصمیم گیری و امکان رفع مشکلات واحدهای اجرایی از جمله دست آوردهای این طرح موفق بوده که پس از گذشت چهار سال خوشبختانه تغییرات کاملاَ ملموس و اتفاقات مثبت و اثر بخشی در همه حوزه ها بوقوع پیوسته و از جمله آنها می توان به افزایش رضایت مندی کلیه شهروندان در سطح استان اشاره نمود.

وی گفت یکی ازمهمترین مزیت های بازدید از مدیریت ها کسب موفقیت های سه سال اخیر می باشدکه جایگاه شرکت توزیع در سطح توانیر کاملاَ تثبیت شده است.

اما شرکت توزیع برق لرستان علاوه بر بازدیدهای دوره ای مدیر عامل و معاونین از مدیریتهای توزیع برق شهرستانها و با توجه به رسالت خطیری که برعهده شرکت های توزیع گذاشته شده که همان خدمات رسانی مطلوب می باشد بازدیدهای شبانه از معابر را نیز در دستور کار خود قرار داده است که در نوع خود بی بدیل است.

این مورد از بازدیدهای شبانه که تمجید مردمی را نیز به دنبال داشته است توسط مدیرعامل شرکت و تعدادی از مدیران ستادی از ابتدای غروب شروع و ساعت ۲ بامداد سریعترین زمان برگشت از انجام این وظیفه مهم می باشد.

حضور در بین مردم و حل مشکلات آنان، گوش دادن به درخواست های مردمی در دل شهر و روستا، تبدیل به احسن نمودن روشنایی معابر شهرها و روستاها از جمله مواردی است که در برنامه بازدیدهای شبانه گنجانده شده است.

مدیر عامل برق لرستان در دور دوازدهم بازدیدهای خود اظهار داشت: ما باید نگرش و ذهنمان را بصورت تمام و کمال متوجه رسیدن به اهدافمان نمائیم و در این راستا با ارتباط موثر و برقراری تعامل ثمربخش با مردم انگیزه رسیدن به هدف را دو چندان کنیم.

وی گفت: ما اعتقاد داریم موفقیت در نتیجه حضور مستمر در محل خدمت رسانی حاصل می شود و عدم حضور موجبات شکست را فراهم می آورد. مهندس محمد بحرینی اظهار داشت: خوشبختانه اهداف راهبردی و استراتژیک برق لرستان در سال ۸۹ تدوین و برنامه بازدیدهای دوره ای از شهرستانها یکی از این اهداف بوده که تاکنون دور دوازدهم آن به پایان رسیده است.

بحرینی گفت: اهداف مشخص و نامشخص تاثیر شگرفی بر ادامه مسیر تعالی و سقوط خواهند داشت، لذا در اهداف راهبردی ما هیچ وظیفه ای بدون هدف گذاری و بلاتکلیف نمانده و علاوه بر آن کسب قله های موفقیت نیز جزء جدایی ناپذیر اهدافمان بوده است.

مدیرعامل برق لرستان تامین برق معابر شهرستانها و روستاهای تابعه را نقطه عطفی در تامین رضایت مندی مردم عنوان کرد، وگفت: طی اینبازدیدها نقاط خاموش شهرستانها بسیار کم مشاهده شد و فقط در روستاها نواقصی مشاهده گردید که طی دستورات صادره در آینده ای نزدیک شاهد تامین روشنایی مطلوب در نقاط مورد نظر می باشیم.

بحرینی در خاتمه یادآور شد چنانچه مردم فهیم استان با پرداخت بدهی مصرفی برق خود ما را یاری کنند شرکت توزیع بهتر می تواند خدمات رسانی و وظیفه خطیر خود را انجام دهد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه خدمتگذاران نظام اظهار داشت: در سال جاری که با نظر مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است و با استعانت از خدواند متعال خواهان تحول در درون خود هستیم که به بهترین وجه ممکن متحول شویم و در این راه به دنبال سالی هستیم که بهتر از پیش با برنامه ریزی و ابتکار عمل، از فراز و نشیب ها گذشته و با تمام قدرت، وظایف و مسئولیتی که همانا خدمت به هم استانی های عزیز می باشد را به بهترین شکل به انجام برسانیم.

بحرینی افزود: سالی که گذشت برای شرکت توزیع برق لرستان سرشار از موفقیت بود.

همکاران ما با امید و نشاط در عرصه های مختلف حضوری فعال و تاثیرگذار داشتند و با تلاش مجدانه خویش فرصت های جدید و مهمی فراهم نمودند تا بدون دغدغه برای فرداهای روشن خود برنامه ریزی نمایند که لازم می دانم صمیمانه به خاطر همه خوبی ها، محبت ها، صبوری ها، همراهی ها و بزرگواری های همکاران سپاسگزاری کنم.

گزارش کریم داودی نژاد ایلنا لرستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز