خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان،

برای ارتقای اعتبارات سال ۹۴ لرستان تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۳۲

این اعتبارات توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و با همکاری و هماهنگی نمایندگان توزیع شده است.

استاندار لرستان با اشاره به روند توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ اظهار داشت: این اعتبارات توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و با همکاری و هماهنگی نمایندگان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان لرستان با بیان این که ۱۵۳ میلیارد تومان اعتبار مربوط به ماده ۱۸۰ میان دستگاه‌ها و شهرستان‌ها توزیع شده است، عنوان کرد: ۳۴۵ میلیارد تومان مابه‌التفاوت بودجه علاوه بر اعتبارات ماده ۱۸۰ در قالب اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای میان دستگاه‌ها توزیع شد.

وی با بیان این که متاسفانه در زمینه اعتبارات جاری پایه بودجه استان مطلوب نیست عنوان کرد: در این زمینه از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود برای ارتقای پایه بودجه جاری استان به کمک مدیریت اجرایی لرستان بیایند.

بازوند با بیان این که اگر اعتبارات هزینه‌ای پاسخ‌گوی نیاز دستگاه‌ها نباشد نمی‌توان در کارکنان انگیزه‌ای برای ارتقای بهره‌وری ایجاد کرد افزود: در این راستا با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور رایزنی کرده‌ایم که امید می رود پایه اعتبارات هزینه‌ای استان در سال آینده ارتقا یابد.

استاندار لرستان ادامه داد: در حالی طی ۸ سال گذشته استانداران استان‌های مختلف برای ارتقای اعتبارات جاری و هزینه‌ای خود پیگیری کرده اند و سقف اعتبارات خود را بالا برده‌اند ولی در استان لرستان حرکت جدی در این زمینه صورت نگرفته است.

بازوند با بیان این که برخی استان‌ها به رغم تعداد پرسنل کم‌تر نسبت به لرستان بودجه جاری بیش‌تری دریافت می‌کنند، یادآور شد: این امر نشان می دهد که متاسفانه برای ارتقای اعتبارات هزینه‌ای استان وقت و تلاش جدی گذاشته نشده است.

وی عنوان کرد: با پی‌گیری‌های انجام شده دکتر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور دستور داده اند که برای سال ۹۴ یک بازنگری جدی در زمینه اعتبارات هزینه‌ای استانها صورت گیرد.

استاندار لرستان با بیان این که استان‌هایی که در این زمینه قدرت چانه‌زنی بالایی داشته‌اند پایه اعتبارات هزینه‌ای خود را ارتقا داده‌اند ابراز امیدواری کرد که در سال ۹۴ بتوان نگرانی‌های موجود در این زمینه در لرستان را رفع کرد.

بازوند با بیان این که هیچ کدام از ما از این وضعیت راضی نیستیم یادآور شد: اعتبارات هزینه‌ای استان پاسخ‌گوی پاداش و اضافه کار کارمندان و پرسنل نیست و این امر می‌تواند روی انگیزه کارکنان اثر منفی بگذارد.

وی با بیان این که نگرانیهای جدی در این زمینه وجود دارد یادآور شد: تلاش می‌شود تا حد ممکن از مشکلات موجود در این بخش طی سال آینده بکاهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز