خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان

۱۴۸ فضای آموزشی رفاهی برای مسافرین تابستانی در نظر گرفته‎ایم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۶۴

برای گردشگران در ایام تابستان، ۱۴۸ فضای آموزشی رفاهی را در استان لحاظ کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: برای گردشگران در ایام تابستان، ۱۴۸ فضای آموزشی رفاهی را در استان لحاظ کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، گودرز کریمی‎فر در کارگروه گردشگری استان، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‎ خود برای ورود میهمانان تابستانی استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال ۸۵ هزار مسافر در آموزشگاه‎ها و مراکز رفاهی آموزشی استان اسکان داده شدند، اضافه کرد: تابستان امسال بهتر از نوروز آمادگی داریم که از میهمانان تابستانی استقبال کنیم.

کریمی‎فر تصریح کرد: برای استقبال از میهمانان تابستانی ۱۴۸ فضای آموزشی رفاهی را در استان لحاظ کردیم و اردوگاه‎ها، خانه معلم و دانشگاه فرهنگیان را در حد هتل‎های چندستاره مجهز کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اظهار کرد: با نیازسنجی‎های انجام شده مشخص شد که در وسایل سرمایشی نظیر کولر کمبود داریم که پیگیر هستیم از طریق درخواست آنها را نیز تأمین کنیم. در ۱۰ شهرستان استان به مسافرین خدمات لازم ارائه خواهد شد.

کریمی‎فر بیان کرد: در نوروز امسال از نظر استقبال از مهمانان نوروزی آموزش و پرورش لرستان در غرب کشور توانست رتبه اول را کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز