خبرگزاری کار ایران

شهردای بندر عباس گزینه اول انتقال به خرم آباد؛

لزوم حمایت از تیم‌داری شهرداری خرم آباد در فوتبال و دوری از پدیده دلالیسم در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۵۷

حکایت فوتبال لرستان به بسیاری از مسایل بر می‌گردد که در راس آن‌ها می‌توان به مشکلات مدیریتی باشگاه‌ها اشاره کرد و شهرداری با ورود به این وادی ریسک بزرگی کرده است.

حکایت فوتبال لرستان به بسیاری از مسایل بر می‌گردد که در راس آن‌ها می‌توان به مشکلات مدیریتی باشگاه‌ها اشاره کردوشهرداری با ورود به این وادی ریسک بزرگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرانجام زمزه تیمداری شهرداری در ورزش استان پس از چند سال رویا به واقعیت پیوست وبا حضور مهندس بازوند به عنوان استاندار لرستان، و چند جهره کاملا ورزشی در شورای شهر ووجود فردی آگاه به ورزش همچون محمد مهرابی در راس شهرداری خرم آباد این روزها سخن از خرید امتیاز یک تیم فوتبال لیگ دسته اولی برای شهر خرم آباد علاقمندان وهواداران فوتبال لرستان وخرم آباد را غرق در شادی وشور کرده است.

اما سخن ما با شهردار خرم آباداین است جامعه فوتبال لرستان از رئیس هیات تا هواداران برای کمک ویاری رساندن به نیت خیر شما پیش قدم خواهند شدواز هیج تلاش وکوششی برای موفقیت فوتبال لرستان وتیمداری موفق شما دریغ نخواهند کرد ولی برای این که شما هم دچار سرنوشت تیم های همچون، داتیس، دارتاک، مخابرات، گهر، کوثر وخیبر نشوید توجه جدی شما را به جند نکته مهم جلب می کنیم.

آقای مهرابی در مرحله اول باید از افراد سودجووفاقد کارنامه در فوتبال که خود را کارشناس وصاحب نظر می دانند دوری کنید.

از برخی خبرنگار نماهای دلال وتازه کار که هنوز برخی از این خبرنگارهای میکروفن به دست برخی از رشته های ورزشی را نمی شناسند واندازه زمین فوتبال را نمی دانند وبا تریبونی که در دست دارند با سرکیسه کردن برخی از مدیران به نوای رسیده اند وجالب اینجا است مدیران ارشد رسانه ملی در استان هم نظارتی بر آنها ندارنددر حال پر کردن جیب خود از بیت المال هستند دوری کنید.

در راه تیمداری در فوتبال استفاده از مربیان کارنامه داردر استان را در برنامه خود قرار دهید نه برخی مربیان که با رشوه به دلالها در شهرهای دیگر دستیاری می کنند.

از یک مدیر عامل موفق وبا کارنامه فوتبالی وسالم در استان برای مدیریت تیم خود استفاده کنید.

حکایت فوتبال لرستان به بسیاری از مسایل بر می‌گردد که در راس آن‌ها می‌توان به مشکلات مدیریتی باشگاه‌ها اشاره کرد.

‌ این ورزش دوست داشتنی جزو مهم‌ترین دغدغه‌ها و مشغله‌های ذهنی خیل جوان دنیای امروز است.
امروزه کمتر کسی است که با این واژه ارتباطی صمیمی برقرار نکند در هر خانواده‌ای هستند کسانی که مشتاقانه هوادار قرمز، آبی و یا هر رنگ و نشانی دیگر از این رشته ورزشی باشند. فوتبال کشور که این روزها حال و روز خوشی ندارد، سال‌هاست که رنگ‌های مختلفش هواداران مختلفی را به خود جلب کرده است. در این میان لرستانی‌ها نیز سهمی ناچیز از این دلخوشی‌ها داشته و دارند.

روزگاری تیم‌هایی از این دیار در گستره فوتبال کشور حضور داشته‌اند که آخرین آن‌ها گهر و دارتاک، داتیس، پرسپولیس و اتحاد الشتر بودند. تیم‌هایی که‌در گذشته با نامی دیگر در لیگ فوتبال کشور حضور داشتند، فرود تلخ گهر نه تنها مایه افتخار و بالیدن جوانان لرستانی نشد، بلکه سرخوردگی آن‌ها را نیز به همراه داشت حکایت فوتبال لرستان به بسیاری از مسایل برمی‌گردد که در راس آن‌ها می‌توان به مشکلات مدیریتی باشگاه‌ها اشاره کرد. جدای از این مساله امروزه صاحب نظران عرصه ورزش استان و مسوولان امور باید به فکر چاره‌ای باشند تا دریچه‌های تازه‌ای به روی فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی لرستان گشوده شود. شک نداریم که برخی از مشکلات را نمایندگان استان می‌توانند گره گشا باشند.

‌ اول آنکه باید به استعدادهای ورزشی استان توجه شود و دومین مساله نیز عزم جدی مسوولان استانی برای سر و سامان دادن به امور ورزشی است.

ایرج عبدی نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی که سخنان وعزم جدی او می‌تواند فرصت ارزنده‎ای برای تحرکی جدی در کالبد ورزش استان باشد، مثل بسیاری از صاحب نظران، مدیریت هزینه و عدم حمایت را مشکل عمده فوتبال لرستان می‌داند و معتقد است در کوتاه مدت می‌توان برای پاسخگویی به احساسات جوانان این دیار یک تیم لیگ را به خرم آباد آورد. ودر این راه عزم جدی شهرداری وشورای شهرخرم آباد برای تیمداری در فوتبال را ارج می نهیم وما به عنوان نماینده مردم خرم آباد برای موفقیت این تیم تلاش جدی خواهیم داشت.

محمد مهرابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان جلساتی داشته‎ایم که تیمداری کنیم و بر این اساس تصمیم گرفتیم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‎های کشور به این عرصه ورود کنیم.

وی ادامه داد: دوست داشتیم در لیگ برتر تیمداری کنیم که توان هزینه‎های آن از عهده شهرداری خارج است. امیدواریم با اجرای امور کارشناسی بتوانیم در این زمینه موفق باشیم. از چندی قبل برای ورود به عرصه‌ی تیم‌داری یک جلسه با استاندار و یک جلسه با مدیر کل ورزش و جوانان لرستان برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان این که به دنبال امتیاز تیم لیگ برتری نیستم، افزود: توان ما تأمین هزینه‌ها در حد نگهداری از یک تیم لیگ دسته اول است به شرطی که همکاری لازم در این زمینه صورت پذیرد.

مهرابی با اشاره به اینکه خرم‎آباد پتانسیل‎های خوبی در بحثورزش دارد، اضافه کرد: یکی از اولویت‎های شهرداری خرم‎آباد، توسعه ورزش در بخش همگانی و قهرمانی است که با جدیت در این بخش‎ها کار می‎کنیم.

گفتنی است با توجه به عدم تیمداری شهرداری بندر عباس در لیگ دسته اول فوتبال در فصل جاری مسئولان هیات فوتبال لرستان در حال رایزنی با مسئولانشهرداری بندر عباس برای خرید امتیاز این تیم هستند.

گزارش کریم داودی نژاد ایلنا لرستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز