خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

جشن گلریزان به منظور بازگرداندن نیروی فعال به جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۹۲

هدف از برگزاری جشن گلریزان، بازگرداندن نیروی فعال و کاری به جامعه و ایجاد سلامت روحی و روانی میان خانواده این افراد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: هدف از برگزاری جشن گلریزان بازگرداندن نیروی فعال و کاری به جامعه و ایجاد سلامت روحی و روانی میان خانواده این افراد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد افزود: برخی افراد فعال، مفید، آبرومند جامعه دچار جرائم غیرعمد می‌شوند که باید در برابر این افراد احساس مسوولیت داشته باشیم.

وی ادامه داد: بدیهی است امروزه زندگی در شرایط اجتماعی فعلی برای انسان‌ها حادثه ساز می‌شود و ایجاد حادثه غیرعمد و گرفتاری و مشکلات پس از آن برای بسیاری از خانواده‌ها ایجاد می‌شود.

به گفته وی خانواده‌هایی که ناخواسته سرپرست خود را از دست داده‌اند در برابر هجمه دیگران هستند چراکه دیگران یا با نگاه ترحم آمیز و یا با مقاصد طمع ورزی و گرگ صفتی بااین افراد برخورد می‌کنند.

وی با تاکید بر احساس مسوولیت مردم به ویژه خیران در راستای حفظ سلامت روحی و روانی خانواده زندانیان غیر عمد تصریح کرد: گلریزان ایجاد حس مسوولیت اجتماعی میان خیران و افراد صالح است و سال گذشته در این راستا اقدامات ارزشمندی در استان شکل گرفت.

وی ادامه داد: زندانی شدن افراد آبرومند و سالم موجب ناامنی، اضطراب، عدم سلامت روانی و بیماری در جامعه می‌شود و کمک خیران در این راستا موجب نجات فرد وخانواده و بازگشت زوال عادی زندگی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز