خبرگزاری کار ایران

نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد کشور؛

«ملکی» تنها گزینه برای ریاست بر دانشگاه آزاد خرم آباد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۹۹

نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد کشور در استان‌های لرستان، مرکزی و ایلام گفت: غیر از فرد منصوب شده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد، گزینه دیگری را برای ریاست بر این دانشگاه نداریم.

نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد کشور در دانشگاه‌های آزاد استان‌های لرستان، مرکزی و ایلام گفت: غیر از فرد منصوب شده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد گزینه دیگری را برای ریاست بر این دانشگاه نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رنجبر در جلسه هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان که در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: غیر از یدالله ملکی، رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد، گزینه دیگری را برای ریاست بر این دانشگاه نداریم و با این حال مجبوریم که در صورت عدم پذیرش رئیس جدید یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد بروجرد و یا اراک را در دانشگاه آزاد خرم آباد به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کنیم.

وی با بیان اینکه دکتر فتح الهی توان مدیریت واحد علوم تحقیقات خرم آباد را نداشت، بنابراین عوض شد، افزود: رئیس سابق دانشگاه آزاد خرم آباد، گزینه ریاست بر این دانشگاه را به من معرفی کرده است. اما نماینده ولی فقیه در استان می‌گویند که این شخص در بین ۹۰ درصد از عوامل دانشگاه آزاد خرم آباد منفور است.

نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد کشور در دانشگاه‌های آزاد استان‌های لرستان، مرکزی و ایلام با اشاره به اینکه آقای عباسی فرد به عنوان موافق به انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد رای داده است اما الان می‌گویند که من مخالفم، گفت: من این وضعیت را به سازمان مرکزی اعلام و استعفا می‌دهم.

حجت الاسلام عباسی فرد از اعضای هیئت امناء دانشگاه‌های آزاد لرستان نیز در این جلسه در پاسخ به ادعای رنجبر مبنی بر موافق بودن وی برای انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد بیان داشت: من به آقای رنجبر و حجت الاسلام جمالزاده گفتم که شما به جهنم می‌روید چون دکتر فتح الهی رئیس سابق واحد علوم تحقیقات خرم آباد را بدنام کردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز