خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان؛

عملیات ارتقای امنیت اجتماعی در ۷۰ نقطه لرستان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۲۱

عملیات امروز به صورت همزمان در ۷۰ نقطه دو شهر خرم آباد و بروجرد و با حضور ۳۷۰ نیرو آغاز شد که بازتاب و نتایج و کشفیات بسیار خوبی داشت.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: عملیات امروز به صورت همزمان در ۷۰ نقطه دو شهر خرم آباد و بروجرد و با حضور ۳۷۰ نیرو آغاز شد که بازتاب و نتایج و کشفیات بسیار خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد قنبری امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: در پی به کار گیری سیستم کنترل جغرافیایی جرائم(جی آی اس) ما مرکز ثقل جرائم را در هفته گذشته به دست آوردیم.
وی افزود: ۷۰ نقطه را در دو شهر خرم آباد و بروجرد تعیین کردیم و برای این ۷۰ نقطه که به عنوان کانون ارتکاب جرم از دیدگاه ما تلقی می‌شدند، ۷۰ اکیپ از قبل آموزش دیده و تیم‌های عملیاتی ویژه با فرماندهان مشخص در نظر گرفته شد.
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: عملیات امروز در ساعت ۶ صبح به صورت همزمان در ۷۰ نقطه دو شهر خرم آباد و بروجرد و با حضور ۳۷۰ نیرو آغاز شد که بحمدالله بازتاب و نتایج و کشفیات بسیار خوبی داشت.
قنبری گفت: در این عملیات ۷ تن از سارقان حرفه‌ای را که مدت‌ها در حال تعقیب آ ن‌ها بودیم دستگیر شدند، و از آن‌ها ۵ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه که تعدادی از آن‌ها مربوط به شهرهای دیگر است کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: از دیگر کشفیات عملیات امروز نیروی انتظامی استان می‌توان به کشف و ضبط ۸ قبضه سلاح غیر مجاز با ۸۵۰ تیر فشنگ، مقادیر قابل توجهی ماهواره، رسیور، سی دی‌های مبتذل، مشروبات الکلی می‌توان اشاره کرد.
فرمانده انتظامی لرستان افزود: در این عملیات تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادانی که به جامعه آسیب می‌رسانند شناسایی و دستگیر شدند.
قنبری ضمن هشدار به مجرمان و متخلفان استان اظهار کرد: سارقان و مجرمان بدانند که کانون‌هایشان توسط سیستم کنترل جرائم «جی آی اس» نیروی انتظامی در هر ساعت از شبانه روز مرتب در حال شناسایی و کنترل است، و هرجا بروند از نگاه تیز پلیس خارج نمی‌شوند و هر ساعت از شبانه روز امکان دارد که چنگال تیز پلیس آن‌ها را گرفتار کند.
وی افزود: امیدواریم که بتوانیم یک احساس امنیت بیشتر را در مردم و محیط بسیار ناامن تری از گذشته برای مجرمان و متخلفان فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز