خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد لرستان؛

شرکت۲۷۰۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد لرستان در اردوهای تابستانه

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۳۶

نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد لرستان در اردوهای تابستانه شرکت می‌کنند که ۱۸۰۰ نفر از این تعداد به اردوگاه باقرالعلوم(ع) خرم آباد و مابقی به اردوگاههای کرمانشاه، همدان، دزفول و مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد لرستان گفت: ۲۷۰۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش این نهاد در استان در اردوهای تابستانه شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، منتظری در ضیافت افطاری که با حضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در محل اردوگاه باقرالعلوم(ع) این نهاد در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: ۲۷۰۰ نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد لرستان در اردوهای تابستانه شرکت می‌کنند که ۱۸۰۰ نفر از این تعداد به اردوگاه باقرالعلوم(ع) خرم آباد و مابقی به اردوگاههای کرمانشاه، همدان، دزفول و مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: البته استان لرستان نیز میزبان اردوهای تابستانه دانش آموزان تحت پوشش استان‌های ایلام، مرکزی و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد لرستان با اشاره به تدوین برنامه جامع تربیتی و فرهنگی این نهاد با هدف شناسایی نیازهای فرهنگی خوانواده‌های تحت پوشش توسط کار‌شناسان مجرب گفت: سال گذشته ۴۲ هزار نفر از مشاوره‌ها و آموزش‌های خانوادگی استفاده کرده‌اند.

منتظری در ادامه با اشاره به شناسایی ۱۶۰۰ دانش اموز نخبه از بین ۱۹ هزار دانش آموز تحت پوشش ین نهاد در استان ادامه داد: ۷۳۰۰ دانشجو تحت پوشش خدمات کمیته امداد لرستان هستند که ۵۰۰ نفر از این دانشجویان که در مقاطع دکترا و کار‌شناسی ارشد تحصیل می‌کنند به عنوان دانشجویان نخبه شناسایی شده‌اند.

وی شناسایی نخبگان دانشجویی و دانش آموزی را از جمله برنامه‌های این نهاد برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم که با حمایت‌هایی که از جانب کمیته امداد صورت می‌گیرد این دانشجویان نخبه بتواندد پله‌های ترقی را طی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز