خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فن‌آوری لرستان؛

بسیاری از افراد موفق دنیا کسانی بوده‌اند که در سطح مالی خوبی قرار نداشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۳۷

مانند پرفسور حسابی که علی رغم قرار داشتن در ته فقر مدارج علمی را طی و در ‌‌نهایت به عنوان تنها استاد مسلمان به کرسی استادی انیشتن در دانشگاه پرینستون دست یافت.

رئیس پارک علم و فن آوری لرستان گفت: بسیاری از افراد موفق دنیا کسانی بوده‌اند که در سطح مالی خوبی قرار تداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، یاراحمدی در ضیافت افطاری که با حضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در محل اردوگاه باقرالعلوم(ع) این نهاد در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: بسیاری از افراد موفق دنیا کسانی بوده‌اند که در سطح مالی خوبی قرار نداشته‌اند؛ به مانند پرفسور حسابی که علی رغم قرار داشتن در ته فقر مدارج علمی را طی و در ‌‌نهایت به عنوان تنها استاد مسلمان به کرسی استادی انیشتن در دانشگاه پرینستون دست یافت.

وی با بیان اینکه پرفسور حسابی علی رغم دسترسی به سایر امکانات در دانشگاه پرینسون آمریکا خدمت در این دانشگاه را‌‌ رها کرد و به قصد خدمت به ایران بازگشت افزود: بازگشت پرفسور حسابی ثمرات ارزشمندی از جمله تاسیس دانشگاه تهران و دیگر مراکز علمی را به همراه داشت.

رئیس پارک علم و فن آوری لرستان با اشاره به اینکه پارک از ایده‌های دانش آموزی و فرا‌تر به منظور تبدیل آن‌ها به ایده حمایت می‌کند گفت: علمی می‌تواند ثروت بیافریند که به عمل تبدیل شود.

یاراحمدی با اشاره به اینکه تکنولوژی صنعت در لرستان مربوط به تکنولوژی سال ۱۹۷۰ میلادی است و این تکنولوژی امروز کارایی خود را از دست داده است بیان داشت: البته این مشکل در سطح کشور نیز گریبان صنایع را گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز دیگر در دنیا بر روی صنعت فولاد و ذوب آهن سرمایه گذاری نمی‌کنند افزود: ۸۴ درصد از درآمد کشور آمریکا حاصل فروش فکر است.

رئیس پارک علم و فن آوری لرستان با اشاره به اینکه تجارت در جهان تابحال از دو مرحله کشاورزی، صنعت عبور کرده و در حال حاضر در مرحله تجارت فن آوری اطلاعات هستیم گفت: تا سال ۲۰۲۰ و پس از آن تجارت در جهان وارد موج چهارم که عنوان آن تجارت فکر و یا هوش تجاری است وارد می‌شود؛ اما متاسفانه ما امروز در کشور با تکنولوژی فرسوده صنایع مواجه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز