خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی؛

با حمایت دولت پروژه‌های راه‌سازی در لرستان در حال پیشرفت و انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۰۵

پروژه راه سازی در استان لرستان یکی از پروژه‌هایی است که به طور جد مورد اقدام قرار گرفته است که پروژه چهار خطه شهرستان کوهدشت نیز با روند بسیار خوبی در حال انجام است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی: پروژه راه سازی در استان لرستان یکی از پروژه‌هایی است که به طور جد مورد اقدام قرار گرفته است که پروژه چهار خطه شهرستان کوهدشت نیز با روند بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کوهدشت، الهیار ملک‌شاهی درجمع خبرنگاران در کوهدشت، اظهار کرد: وضعیت پروژه‌های عمرانی در استان لرستان با سرعت خوبی در حال اجراست که در صورت تأمین اعتبارات لازم به زودی شاهد بهره برداری از این طرح‌ها هستیم.
وی افزود: پروژه راه سازی در استان لرستان یکی از پروژه‌هایی است که به طور جد مورد اقدام قرار گرفته است که پروژه چهار خطه شهرستان کوهدشت نیز با روند بسیار خوبی در حال انجام است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: ایستگاه پمپاژ آب سرطرهان کوهدشت یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های لرستان است که برای تکمیل آن به حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
ملکشاهی تصریح کرد: از سوی نمایندگان مجلس و با پیگیری‌های لازم در زمینه توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ حدود ۵ میلیارد تومان به بخش راه سازی اختصاص داده شده است و همچنین از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این اعتبارات اختصاص یافته برای بحثراه سازی شهرستان بروجرد برای احداثجاده پل سیمره تا رومشکان و همچنین پروژه چهارخطه کوهدشت در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیسیون قضائی مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده درآمد مردم شهرستان کوهدشت از طریق کشاورزی و دامپروری تأمین می‌شود لذا در این زمینه نیز اقدامات مؤثری انجام گرفته است.
وی عنوان کرد: از جمله اقدامات انجام گرفته در شهرستان کوهدشت برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان اجرای ایستگاه‌های پمپاژ آب در مناطق مختلف شهرستان است.
ملکشاهی گفت: برای اجرای ایستگاه پمپاژ سرطرهان شهرستان کوهدشت تاکنون حدود ۱ میلیارد تومان هزینه شده است اما تکمیل این ایستگاه با توجه به اهمیت ویژه آن برای منطقه به اعتباری حدود ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارد.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ آب سرطرهان کوهدشت یکی از مؤثر‌ترین ایستگاه‌های پمپاژ آب استان به شمار می‌رود که متأسفانه اکنون عملیات اجرائی آن متوقف شده است و ما اکنون خواستار راه اندازی مجدد عملیات اجرائی آن هستیم.
رئیس کمیسیون قضائی مجلس تصریح کرد: با راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ آب سرطرهان حدود ۱ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی لرستان آبی می‌شود.
وی افزود: در شهرستان کوهدشت چند پمپاژ دیگر در دست اجراست که از سوی جهاد کشاورزی اعتبار خوبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است اما در هرحال مهم‌ترین پروژه شهرستان کوهدشت سد معشوره است که به دنبال جذب اعتبار از طریق فاینانس برای آن هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز