خبرگزاری کار ایران

رئیس بازسازی عتبات عالیات لرستان خبرداد؛

ساخت درب سقاخانه امام زمان(عج) در حرم امام حسن عسگری(ع) به لرستان واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۲۵

طرح بزرگ پیاده روی سراسری از بهشت امام رضا(ع) تا بهشت امام حسین(ع) از روز دهم مردادماه از مشهد مقدس به سوی کربلا آغاز می شود و تا اربعین ادامه دارد.

رئیس بازسازی عتبات عالیات لرستان: وظیفه ساخت درب سقاخانه امام زمان(عج) در حرم امام حسن عسگری(ع) به استان لرستان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازخرم آباد، اصغر حقی پور در مراسم بدرقه سفیر پیاده لرستان به مقصد حرم امام حسین(ع) در خرم آباد، اظهار کرد: از سوی سازمان بازسازی عتبات عالیات طرح هایی در زمینه بازسازی عتبات عالیات به استان ها ابلاغ شده است که از جمله این طرح ها می توان به طرح از بهشت تا بهشت اشاره کرد.

رئیس بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: طرح بزرگ پیاده روی سراسری از بهشت امام رضا(ع) تا بهشت امام حسین(ع) از روز دهم مردادماه از مشهد مقدس به سوی کربلا آغاز می شود و تا اربعین ادامه دارد.
وی افزود: در طرح کشوری از بهشت تا بهشت زائران و خادمان حرم امام حسین(ع) از بهشت ایران در خراسان رضوی حرکت می‌کنند و به سوی مرقد مطهر سید الشهدا در کربلا می روند.
حقی پور بیان کرد: شروع حرکت این طرح بزرگ و کشوری از ۱۰ مردادماه امسال در کنار بارگاه مطهر امام رضا(ع) آغاز می شود و در روز اربعین حسین این خادمان به حرم امام حسین(ع) در کربلا می رسند.
رئیس سازمان بازسازی عتبات عالیات لرستان تصریح کرد: خادمان و زائران عزیز در مسیر خود از استان های خراسان رضوی حرکت کرده و از استان های خراسان شمالی، گیلان، مازندران، البرز، تهران، قم، اراک، لرستان و خوزستان می گذرند و به سوی کربلا می روند.
وی عنوان کرد: این خادمان و زائران این مسیر طولانی را پیاده طی می کنند و در مسیر خود پیام مودت اهل بیت(ع) را به مردم ابلاغ می کنند که نخستین نماینده لرستان امروز عاز مشهد مقدس شد و همراه این کاروان حرکت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز