خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

از تولیدکنندگان بومی وسایل پزشکی در استان حمایت می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۴۸

از تولیدکنندگان بومی وسایل پزشکی در لرستان حمایت می کنیم و شرکت‌های تولید کننده وسایل دارویی در شهرک صعنتی خرم آباد در صورت دارا بودن جنس مرغوب در اولویت ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: از تولیدکنندگان بومی وسایل پزشکی در لرستان حمایت می‌کنیم وشرکت‌های تولید کننده وسایل داروی در شهرک صعنتی خرم آباد در صورت دارا بودن جنس مرغوب در اولویت ویژه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، کوروش ساکی در جلسه کمیته اعتبارات استان لرستان اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای مصوب امسال دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۳۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی در ارتباط با خرید وسایل و تجهیزات پزشکی در لرستان گفت: از تولیدکنندگان بومی وسایل پزشکی در لرستان حمایت می‌کنیم و شرکت‌های تولید کننده وسایل دارویی در شهرک صعنتی خرم آباد در صورت دارا بودن جنس مرغوب در اولویت ویژه قرار دارند.

وی با اشاره به میزان این اعتبارات طی امسال عنوان کرد: در مجموع ۱۸۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای برای دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی امسال مصوب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با اشاره به اعتبارات آموزشی این دانشگاه طی امسال نیز افزود: در این حوزه نیز ۲۳.۵ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه مصوب شده است.

ساکی همچنین از افزایش ۳۸ درصدی اعتبارات حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی طی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی بیان داشت: همچنین در قانون بودجه امسال ۱۳۶ میلیارد ریال درآمد اختصاصی برای دانشگاه علوم پزشکی استان پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان با اشاره به اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش تحول سلامت به این دانشگاه افزود: همچنین ۴۰ میلیارد ریال اعتبارات متفرقه برای این دانشگاه مصوب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز