خبرگزاری کار ایران

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان در استان‌ها از برنامه‌های وزارت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۰۱

این وزارت خانه شش میلیون نفر در کشور را که فاقد دفترچه بیمه بودند، شناسایی کرده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان در استان‌های مختلف نیز یکی دیگر از برنامه های این وزارتخانه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید علی اکبر طاهایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه رفاه اظهار داشت: در این راستا این وزارت خانه شش میلیون نفر در کشور را که فاقد دفترچه بیمه بودند، شناسایی کرده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صدور پنج میلیون دفترچه بیمه در کشور خبر داد.

وی ادامه داد: بعد از شناسایی این افراد برای پنج میلیون نفر در کشور دفترچه بیمه یا صادر شده و یا در دست صدور است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به بسته خروج از رکود دولت عنوان کرد: در این راستا کار آفرینان کشور و همچنین واحدهای تولید می توانند نقطه نظرات خود را در این زمینه ارائه دهند تا زمینه اصلاح حوزه اقتصاد کشور با همفکری آنها در کشور فراهم شود.

طاهایی همچنین با بیان اینکه هم اکنون در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه هستیم گفت: در این راستا نیز کارآفرینان می‌توانند اظهار نظرهای کارشناسی خود را در زمینه بهبود فضای کسب و کار در کشور در این برنامه ارائه دهند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از واگذاری مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور به بخش خصوصی خبر داد و گفت: همچنین تقویت آموزشگاه‌های آزاد نیز یکی دیگر از برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین موضوع توانمندسازی افراد و ارتقا سطح مهارت‌ها را یکی دیگر از برنامه های این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: همچنین ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان در استان‌های مختلف نیز یکی دیگر از برنامه های این وزارتخانه محسوب می شود.

طاهایی همچنین به حوادثناشی از کار در واحدهای تولیدی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از رویکردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد ایمنی در محیط کار واحدهای تولیدی است که در این راستا نیز بسته ای در این وزارتخانه تهیه شده و به زودی از سوی وزیر به دولت برای تدوین ارائه می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز