خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد؛

خبرنگاران لرستانی در رشد ورزش استان نقش بسزایی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۲۴

طی سال‌های اخیر توجه خبرنگاران به حوزه ورزش بیشتر شده و این افراد با حساسیت ویژه ای مسابقات ورزشی و وضعیت ورزشکاران را زیر نظر دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: خبرنگاران در رشد و توسعه ورزش کشور نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، محمود ترابی در آستانه روز خبرنگار در جمع خبرنگاران فزود: طی سال‌های اخیر توجه خبرنگاران به حوزه ورزش بیشتر شده و این افراد با حساسیت ویژه ای مسابقات ورزشی و وضعیت ورزشکاران را زیر نظر دارند.

به گفته وی حضور فعالتر خبرنگاران در عرصه های مختلف ورزشی باعثاطلاع رسانی به موقع از نتایج مسابقات و بیان مشکلات هیات ها و مسوولان و ورزشکاران می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان بروجرد نیز با درایت و تجربه ای که در حرفه خود دارند، همواره یار و یاور ما و ورزشکاران بوده و در پوشش خبرهای ورزشی و بیان مشکلات این حوزه پیگیر حضور دارند.

وی از خبرنگاران خواست تا ضمن بیان مشکلات و نقاط ضعف، نقاط مثبت را نیز بزرگنمایی نموده و حاصل تلاش ورزشکاران و مربیان ورزشی را به اطلاع مردم برسانند.

ترابی خبرنگاران را نمایندگان واقعی افکار عمومی دانست و افزود: بیان حقیقت و نقد منصفانه باید سر لوحه کار خبرنگاران باشد و مسوولان نیز با پاسخگویی صادقانه، آنها را در انجام رسالتشان کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز