خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان؛

تمام نشریات لرستان در چارچوب نظام در حال فعالیت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۸۷

هیچ نشریه‎ای در سطح کشور، برخلاف نظام حرکت نمی‎کند بلکه تمام نشریات در چارچوب نظام در حال فعالیت هستند و لذا ما باید فرصت را فراهم کنیم.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: هیچ نشریه‎ای در سطح کشور برخلاف نظام حرکت نمی‎کند بلکه تمام نشریات در چارچوب نظام در حال فعالیت هستند و لذا ما باید فرصت را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی در مراسم روز خبرنگار و آئین تجلیل از خبرنگاران لرستان در خرم آباد اظهار کرد: شهادت شهید صارمی یک ارزش بسیار بزرگ برای لرستان است و نام این شهید والامقام مایه فخر و مباهات لرستان است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: تعداد نشریات لرستان حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است که با توجه به شرایط موجود عرصه برای فعالیت آن ها فراهم شده است.

وی افزود: با شهادت شهید صارمی نام و راه خبرنگار در کشور ثبت شد و به همین دلیل هم این روز به عنوان روز خبرنگار در تاریخ کشور ثبت شده است.

شاهرخی تصریح کرد: خبرنگاری یک حرفه سخت و بسیار خطرناک است و خبرنگاران سنگین ترین وظیفه را در جامعه بر عهده دارند زیرا باید در ارائه و انتشار اخبار خود نهایت صداقت و امانت را رعایت کنند.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: آن چه که می‎تواند پشتیبان دولت‎ها باشد، اطلاعات صحیح خبرنگاران است که در اختیار مسئولان و مردم قرار می‎گیرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تعداد نشریات لرستان رشد ۴۰ درصدی را به همراه داشته است که با توجه به شرایط موجود دولت از همه آن ها حمایت می کند و عرصه را برای فعالیت آن ها فراهم می کند.

شاهرخی عنوان کرد: خبرنگاران باید از افراط و تفریط های بیجا و بی مورد بپرهیزند و در انعکاس واقعیت های موجود در جامعه تمام تلاش خود را به کار بگیرند و در روند اجرای برنامه های مدیران به آن ها کمک کنند.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: هیچ نشریه‎ای در سطح کشور برخلاف نظام حرکت نمی‎کند بلکه تمام نشریات در چارچوب نظام در حال فعالیت هستند و لذا ما باید فرصت را فراهم کنیم، تا همه دیدگاه‎ها بتوانند در این عرصه فعالیت داشته باشند و از این فرصت به وجود آمده باید نهایت استفاده را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز