خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری لرستان؛

۲۰۳ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در استان لرستان به بهره‌برداری مرسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۴۸

اجرا، تکیمل و بهره برداری به موقع از این طرح‌ها نیازمند عزم همگانی و پیگیری مستمر روند اجرا و تامین اعتبارات موردنیاز است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ۲۰۳ طرح و پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در استان لرستان به بهره برداری می‌رسد و برای اجرا و تکمیل این تعداد پروژه عمرانی در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈمجید کیانپورˈ در جمع خبرنگاران افزود: اجرا، تکیمل و بهره برداری به موقع از این طرح‌ها نیازمند عزم همگانی و پیگیری مستمر روند اجرا و تامین اعتبارات موردنیاز است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه لرستان به یک کارگراه سازندگی تبدیل شده، گفت: درحال حاضر عملیات اجرایی بیش از دو هزار طرح و پروژه عمرانی در نقاط مختلف این استان در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی مدیریت اجرایی لرستان توسعه همه جانبه استان است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دردست اجرای استان، طرح توسعه فرودگاه خرم آباد به عنوان یک پروژه زیربنایی است.

کیانپور گفت: اجرای این طرح، علاوه بر تامین و توسعه زیرساخت‌های لازم برای رشد استان، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسبی را در لرستان فراهم خواهد کرد.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان همچنین با اشاره به اجرای چندین پروژه سدسازی در استان، گفت: عملیات اجرایی سد ایوشان تقریبا به پایان رسیده و این پروژه آماده بهره برداری است و عملیات اجرایی پروژه انتقال آب کاکارضا به خرم آباد نیز با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است.

کیانپور افزود: با اجرای کامل طرح انتقال آب کاکارضا، آب شرب مصرفی و موردنیاز شهر خرم آباد تا یک افق ۵۰ ساله تامین خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از ۲۰۳ طرح و پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در استان لرستان گفت: برای اجرا و تکمیل این تعداد پروژه عمرانی در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۶۲ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال، ۲۶ طرح در بخش آب و فاضلاب شهری با ۱۸۰ میلیارد ریال و هفت پروژه ورزشی و آموزشی با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: همچنین ۲۷ پروژه در بخش مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، چهار پروژه بهداشتی و درمانی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، ۱۷ پروژه بخش آب و روستایی با ۳۸ میلیارد ریال اعتبار، ۲۶ پروژه گازرسانی در سطح ۵۱ روستا با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار و هشت پروژه نفتی با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبارهمزمان با هفته دولت در لرستان به بهره‌برداری خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز