خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

معیار ما در تعویض مدیران لرستان، توانمندی و اعتقاد آن‌ها به برنامه‎های دولت تدبیر و امید است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۳۸

هدف اصلی ما پرداختن به مسائل عمرانی و رفع عقب‎ماندگی استان لرستان است، چراکه توسعه در دل توسعه پدید می‌‎آید، بنابراین در این خصوص ما نیز همه تلاش خود را برای رفع مشکلات استان به کار می‌‎گیریم.

استاندار لرستان گفت: معیار ما در تعویض مدیران، توانمندی و اعتقاد آن‌ها به دولت و برنامه‎های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی بخش سپیددشت خرم‎آباد با اشاره به اینکه دولت دکتر روحانی دولت عدالت است، گفت: معیار ما در تعویض مدیران توانمندی و اعتقاد آن‌ها به دولت و برنامه‎های دولت تدبیر و امید است.

وی عنوان داشت: هدف اصلی ما پرداختن به مسائل عمرانی و رفع عقب‎ماندگی استان لرستان است، چراکه توسعه در دل توسعه پدید می‌‎آید، بنابراین در این خصوص ما نیز همه تلاش خود را برای رفع مشکلات استان به کار می‌‎گیریم.

استاندار لرستان گفت: به دنبال حذف نیروهای ارزشی نیستیم.

این مسئول یادآور شد: جلسه‎ای که امروز در شهر سپیددشت خرم‎آباد برگزار شده است، یکی از اهداف آن تعیین و تکلیف آب‎رسانی به این شهر در بلندمدت است.

بازوند ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این جلسه در سپیددشت آغاز عملیات راه اصلی خرم‎آباد به سپیددشت است که حداکثر باید ظرف ۱۵ روز آینده عملیات اجرایی آن شروع شود؛ جاده روستایی بیشه به چنار و چشمه پریان باید طی ۲۰ روز آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی عنوان داشت: طی ۱۵ روز آینده توسط بخشدار و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان باید مشکل ۱۴ واحد مسکن مهر این بخش از لحاظ آب و برق رفع شود و شرکت گاز نیز مکلف شده است، گازرسانی به شهر سپیددشت را تا ۲۲بهمن انجام دهد و فرماندار به صورت ماهیانه جهت پیگیری گازرسانی به این شهر جلسه و نتیجه را به استانداری ارسال کند.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت برق مقرر شده دو روستای سیرم و وللری تا پایان آبان ماه ۹۳ را حل کند، افزود: لیست روستاهای بالای ۲۰ خانوار ظرف یک هفته توسط بخشداری به شرکت برق استان لرستان جهت پیگیری و برق‏رسانی انجام شود.

بازوند با بیان اینکه مجتمع پرورش ماهی سپیددشت باید در اولویت و پیگیری قرار گیرد، گفت: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت راه شکافی منطقه حاجی‌آباد سپیددشت از طرف معاونت برنامه‎ریزی استانداری لرستان اختصاص می‌یابد و امور عشایری مکلف است، طی چهار ماه عملیات اجرایی این طرح را به اتمام برساند.

استاندار لرستان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید حل مشکلات منطقه سپیددشت خرم‎آباد را در دستور کار قرار دهیم و مسئولان نباید در این خصوص کوتاهی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز