خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان؛

گسترش فروشگاه‌های عرضه خدمات مخابراتی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۴۰۵

بخشی از خدمات مربوط به تلفن ثابت به دفا‌تر پیشخوان دولت واگذار شده است، این در حالی است که در زمینه تلفن ثابت مسائل و مشکلات امنیتی حل شده است.

نبی‎الله شمسی‎فر در جلسه کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت لرستان در خرم‎آباد اظهار داشت: شرکت مخابرات لرستان در حوزه‎های تلفن همراه، تلفن ثابت و… با دفا‌تر پیشخوان دولت همکاری دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان گفت: تعدادی از دفا‌تر پیشخوان لرستان در خصوص ارائه خدمات مخابرات و همراه اول بدلیل تعداد و گسترش این دفا‌تر فعالیت چندانی ندارند و موجبات نارضایتی و عدم توجیه را برای آن‌ها به همراه داشته چرا که شرکت ارتباطات سیار همانند سایر اپراتور‌ها در صدد ارائه و گسترش خدمات غیر حضوری از طریق سامانه‌های مجازی است.

وی یادآور شد: بخشی از خدمات مربوط به تلفن ثابت به دفا‌تر پیشخوان دولت واگذار شده است، این در حالی است که در زمینه تلفن ثابت مسائل و مشکلات امنیتی حل شده است.

وی افزود: دفا‌تر پیشخوان در حوزه خدمات همراه اول، ارتباط خوبی با مشترکان دارند و تقریبا تمام خدمات همراه اول به جز خدماتی که برای افراد جنبه خصوصی و امنیتی دارد توسط دفا‌تر پیشخوان ارائه می‌‎شود.

این مسئول ادامه داد: برخی از دفا‌تر پیشخوان در گذشته در زمینه خدمات همراه اول در لرستان مشکلاتی ایجاد کرده‎اند بنابراین باید نظارت بیشتری بر روند کار این دفا‌تر انجام شود. در حوزه تلفن ثابت مشکلات امنیتی حل شده است و بیشتر اقدامات این حوزه توسط دفا‌تر پیشخوان دولت صورت می‌‎گیرد.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان متذکر شد: تمام تلاش ما این است که خدمات اینترنت پرسرعت را از این طریق به مردم ارائه دهیم. برخی از دفا‌تر پیشخوان پروانه خود را در اختیار افراد دیگر قرار می‌دهند و با عنایت به اینکه مجوزهای دسترسی به سیستم‌های امور مشترکین همراه اول به مالکین قبلی داده شده و مراحل خاصی برای واگذاری این مجوز‌ها طی شده و جابجایی آن‌ها مشکل و بعضا غیر ممکن و زمان بر است لذا باید قبل از هر گونه نقل و انتقال با شرکت مخابرات هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای شرکت مخابرات از زمان خصوصی‎سازی جلب رضایتمندی مشترکین است.

شمسی‎فر خاطر نشان کرد: فروشگاه‎های متمرکز تحت عنوان برند شاب یکی دیگر از رویکردهای مخابرات برای سرویس دهی مطلوب به مشترکان بوده که یکی از ساختمان‎های این فروشگاه در جنب استانداری لرستان در حال خدمت‎دهی به مردم است.

عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان لرستان بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که دومین فروشگاه برند شاب استان را به زودی در شهرستان بروجرد فعال کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت ارتباطات سیار ایران به صورت مستمر شرکتهای مخابرات استانی سراسر کشور را ارزیابی می‌‎کند و اگر استانی در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مشترکین ضعیف باشد، نمره منفی گرفته و زیان آن در درجه اول متوجه شرکت مخابرات استان مربوطه خواهد بود لذا همه شرکتهای مخابراتی استانی تمام سعی خود را در خصوص جلب رضایت مشترکین و ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مشتریان خود بکار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز