خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

واگذاری مدرسه اضافه محله پشت بازار خرم‌آباد به دانشگاه علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۱۳

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان، مدرسه اضافه محله پشت بازار خرم‌آباد جهت مرکز بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان واگذار شد.

استاندار گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان مدرسه اضافه محله پشت بازار خرم‌آباد جهت مرکز بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه برخی از مدیران هنوز آشنایی کامل با قانون بودجه را ندارند زیرا بند «ن» و «س» یک فرصت استثنایی است که باید از آن ‌‌نهایت بهره را ببریم.

این مسئول عنوان داشت: اجرایی نکردن بند «ن» و «س» که‌‌ همان واگذاری فضاهای اضافه به بخش خصوصی و به مزایده درآوردن آن‌ها است مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید از این فرصت استفاده کافی را ببرند.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: این یک فرصت استثنایی است که معلوم نیست سال آینده در بودجه ۹۴ تکرار شود یا خیر از این رو دستگاه‌های مربوطه مانند اداره ورزش و جوانان، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، محیط زیست، اداره مالیات و… که می‌توانند در این زمینه فعالیتی داشته باشند باید نسبت به مزایده قرار دادن فضاهای اضافی خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

بازوند افزود: مدیر کل ورزش و جوانان لرستان باید از ۲۶۴ هکتار زمین دهکده المپیک خرم‌آباد ۷۰ هکتار آن را جدا کرده و به صورت مزایده در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا با پول آن بتوانیم مابقی این پروژه را تکمیل کنیم.

وی از اداره ورزش و جوانان استان لرستان خواست خوابگاه ورزشی‌‌ رها شده در استان بروجرد را به بخش خصوصی جهت ساخت هتل و یا اماکن دیگر قرار دهد تا مردم بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون از این فرصت به خوبی استفاده نکرده‌ایم، یادآور شد: امیدواریم که بتوانیم در فرصت باقی مانده ‌‌نهایت استفاده را از این فرصت ببریم و اگر این کار را انجام ندهیم نشان می‌دهد که ما مدیران اعتقادی به بخش خصوصی نداریم.

بازوند تصریح کرد: اگر این کار‌ها عملیاتی نشوند مدیر دستگاه مربوطه نمره منفی گرفته و با آن از طریق قانونی برخورد می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۸ هکتار زمین اسب‌دوانی شهرستان خرم‌آباد بیش از ۸ سال است که بلاتکلیف است و ما نتوانسته‌ایم به خوبی از این فرصت استفاده کنیم از این رو اداره ورزش و جوانان استان لرستان باید هر چه سریع‌تر این زمین را تعیین تکلیف کند.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در بحثساماندهی دهکده المپیک خرم‌آباد سه جلسه برگزار کرده‌ایم و مراحل قانونی آن در حال انجام است.

رضا محمدی اصل افزود: در حال تغییر کاربری خوابگاه بروجرد و زمین اسب‌دوانی خرم‌آباد هستیم که امیدواریم هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

در این جلسه مصوبه ۵ هکتار زمین جهت دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش توسط استانداری لرستان به تصویب رسید و همچنین مدرسه اضافه محله پشت بازار خرم‌آباد جهت مرکز بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان واگذار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز