خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان لرستان خبرداد؛

محکومیت مدیر عامل یک واحد تولیدی متخلف به ۱۰ سال حبس تعزیری

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۰۱

مدیر عامل یک واحد تولیدی در استان لرستان به دلیل تولید و توزیع محصولات مغایر با استاندارد ملی ایران در بازار و عدم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری محکوم شد.

مدیرکل استاندارد استان لرستان از محکومیت مدیر عامل یک واحد تولیدی متخلف به ۱۰ سال حبس تعزیری در استان لرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرکل استاندارد استان لرستان گفت: مدیر عامل یک واحد تولیدی در استان لرستان به دلیل تولید و توزیع محصولات مغایر با استاندارد ملی ایران در بازار و عدم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری محکوم شد.

قنبریان با اعلام این مطلب عنوان کرد: به دنبال کنترل و نظارت بازرسی از سوی کار‌شناسان این اداره کل پرونده یک واحد متخلف از سوی واحد حقوقی این اداره کل جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد و پس از طی مراحل رسیدگی متهم به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.

وی گفت: اداره کل استاندارد استان لرستان در صورت مشاهده عدم رعایت مقررات استانداردهای اجباری، با واحدهای متخلف برخورد قانونی را انجام خواهد داد.

قنبریان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد استان لرستان، در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز