خبرگزاری کار ایران

نماینده الیگودرز عزدار شد / پیام تسلیت رییس و نایب رییس مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۹۰

نایب رئیس مجلس درگذشت فرزند محمدتقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس را تسلیت گفت.

نایب رئیس مجلس درگذشت فرزند محمدتقی توکلی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، که در غیاب علی لاریجانی ریاست صحن پارلمان را برعهده داشت، با اشاره به درگذشت فرزند محمد تقی منظری توکلی، نماینده مردم الیگودرز، اظهار داشت: از سوی همکاران عزیز در مجلس، اعضای هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس رحلت فرزند همکار عزیزمان آقای توکلی نماینده مردم شریف الیگودرز را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: فرزند ایشان متاسفانه امروز در حادثه تصادف دعوت حق را لبیک گفت که خدمت این نماینده عزیز و خانواده ایشان عرض تسلیت داریم و برای آن جوان مومن علو درجات و برای خانواده این درگذشته و والده محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم.

نایب رئیس مجلس همچنین گفت: مجمع نمایندگان استان لرستان و آحاد نمایندگان ارجمند مجلس نیز خدمت این همکار عزیز عرض تسلیت دارند.

میلاد توکلی پسر محمد تقی توکلی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جاده قدیم ازنا به الیگودرز به سبب واژگونی خودرو درگذشت.

مهندس توکلی از محدود نمایندگان حامی دکتر روحانی در انتخابات رئیس جمهوری گذشته بود.

پیام تسلیت رییس مجلس به نماینده الیگودرز

رییس مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی درگذشت فرزند محمد تقی توکلی، نماینده مردم الیگودرز را تسلیت گفت.

علی لاریجانی در پی درگذشت فرزند نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

جناب آقای محمدتقی توکلی

نماینده محترم مردم الیگودرز

درگذشت نابهنگام فرزند دلبندتان را به حضور جنابعالی و خانواده محترم به‌ویژه همسر گرامی‌تان تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه پروردگار مسئلت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز