خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد خرم‌آباد منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۵۳

در جلسه‌ای با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، سرپرست جدید معاونت پژوهشی واحد خرم‌آباد معرفی شد.

در جلسه‌ای با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، سرپرست جدید معاونت پژوهشی واحد خرم‌آباد معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رئیس دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد در این جلسه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسوولیت‌ها باید به عنوان فرصتی مغتنم در راستای کسب رضایت پروردگار و در جهت خدمت هر چه بیشتر به مردم در نظر گرفته شود‌.

یدالله ملکی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه معاونت پژوهشی در حال حاضر با توجه با تأکید ریاست عالیه دانشگاه در خصوص کسب درآمد از طریق راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و کاهش وابستگی صرف به شهریه‌های دانشجویی آن است که فعالیت‌های نرم‌افزاری و تولید علم را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد تا بتوانیم بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی شده به این سمت حرکت کنیم.

در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات «فرشاد میرزائی‌مطلق»، معاون سابق پژوهشی، در مدت تصدی این مسوولیت، «رضا دریکوند» به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهشی این واحد دانشگاهی معرفی شد.

در سوابق دکتر رضا دریکوند علاوه بر ریاست پردیس علوم و تحقیقات‌، ریاست دانشکده کشاورزی و نیز مدیر پژوهشی واحد خرم‌آباد دیده می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه فقط ۲ ماه از انتصاب دکتر میرزایی‌مطلق در این سمت می‌گذشت و وی خیلی زود با این مسوولیت وداع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز