خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان؛

در بازرسی، مردم بهترین ناظران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۹۰

طراحی بحثنظارت اجتماعی که در این طرح با استفاده از ظرفیت اجتماعی مردم بازرس افتخاری را انتخاب می‌کنیم. زیرا بهترین ناظران خود مردم هستند.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان گفت: در این طرح با استفاده از ظرفیت اجتماعی مردم بازرس افتخاری را انتخاب می‌کنیم زیرا بهترین ناظران خود مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهران علی پناه، امروز در نخستین همایش مسئولان ارشد بازرسی و حقوقی دستگاه‌های لرستان که برای هماهنگی و ایجاد نظارت جامع در دولت برگزار شد، اظهار کرد: یک میلی که در انسان وجود دارد میل به جاودانگی است که یکی از جلوه‌های این میل به جاودانگی ماندگاری در تاریخ و اذهاناست و شهیدان رجایی و باهنر علیرغم فعالیت کوتاه مدت خود ماندگار شدند.

وی افزود: مولفه دوم جاودانگی شهادت است که شهیدان جزء ۴ گروه خاص و ویژه در پیشگاه خداوند هستند که پس از انبیاء و اولیاء در جایگاه سوم تقرب به الهی قرار دارند و سومین مولفه جاودانگی اراده است که اگر خصایص دیگر به مرحله اراده و عمل نرسد این جاودانگی اب‌ر است.

علی پناه تصریح کرد: دولت تدبیر و امید جمهوری اسلامی که بر آمده از رای مردم و تأیید جمهوری اسلامی است اگر بخواهد پیشرفت کند و ماندگار بماند باید دارای گفتمان باشد.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان بیان کرد: اگر امروز شاهد به هم ریختگی سازمان‌ها و سیستم‌ها هستیم به این دلیل است که خود سازمان‌ها به عنوان هدف قرار گرفته‌اند و این در حالی سات که باید کل جامعه را هدف قرار داد و به یک خود کنترلی رسید.

وی اظهار کرد: ما از ابتدا کار را بر اساس این رویکرد قرار داده‌ایم که بازرسی را از فضای امنیتی و پلیسی خارج کنیم و به بحثگفتمان وارد کنیم و تا کنون بر اساس این رویکرد عمل کرده‌ام و قصد داریم از نظر علمی این پایه را تقویت کنیم.

علی پناه عنوان کرد: ما در همه عرصه‌ها از نظر اصول قوی و از نظر تئوری ضعیف هستیم و برای تقویت تئوری باید ابتدا کبائر را از بین ببریم و خود را از نظر دینی تقویت کنیم که برای این کار ابتدا باید موانع را شناسایی کنیم و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان اظهار کرد: مشکل اصلی و اساسی ما هم شناخت موانع کاری است و در زمینه برنامه‌های دینی و علمی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی بیان کرد: اداره کل بازرسی استانداری لرستان با ارائه مشاوره‌های مفید مسیر توسعه را به استاندار نشان می‌دهد و در این زمینه ایشان را یاری می‌دهند که در این راستا یک برنامه جامع استانی در بحثسیاستگذاری شورای اطلاع رسانی و شورای اداری در لرستان تدوین شده است.

علی پناه خاطر نشان کرد: طرح جامع نظارتی با عنوان نظارت مقاومتی در استان لرستان تدوین شده است که در این طرح نظارت‌ها به صورت مقطعی، فصلی و ماهانه انجام می‌شود و همچنین طرح پژوهشی نظارتی برگزار می‌شود که آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری لرستان گفت: طراحی بحثنظارت اجتماعی که در این طرح با استفاده از ظرفیت اجتماعی مردم بازرس افتخاری را انتخاب می‌کنیم زیرا بهترین ناظران خود مردم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز