خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان؛

ترویج کشاورزی مدرن، برنامه اصلی ما در لرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۵۵

امسال در خرم‌آباد سعی و تلاش کرده‌ایم که بتوانیم کشاورزی را ترویج بدهیم و در جهت مدرن بودن آن پیش برویم.

مدیرکل جهاد کشاورزی لرستان گفت: امسال در خرم‌آباد سعی و تلاش کرده‌ایم که بتوانیم کشاورزی را ترویج بدهیم و در جهت مدرن بودن آن پیش برویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، مهرداد غضنفری در افتتاحیه نمایشگاه ترویج کشاورزی فناوری و بازار در استان در جمع خبرنگاران گفت: هفته دولت را با هم استانی‌های دولت‌مدار تبریک عرض می‌کنم در این هفته نمایشگاه بزرگ فناوری، کشاورزی و بازار افتتاح کردیم.

وی افزود: این نمایشگاه صبح و عصر از روز چهارم تا هفتم این ماه ادامه دارد و بازدید برای عموم مردم آزاد است. البته مخاطبان ما دو دسته‌اند یک دسته خاص که می‌تواند به تکنولوژی‌ها مراجعه کنند و دیگر عام هستند که هم می‌توانند بازدید و هم مصرف کنند.

مدیرکل جهاد کشاورزی خرم‌آباد گفت: ‌ ما در این نمایشگاه ۴۵ غرفه کشاورزی احداثکرده‌ایم و با تکنولوژی نوین کشاورزی را ترویج می‌دهیم.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های عبور کشاورزی سنتی از مدرن استفاده از وسیله‌های آموزشی کشاورزی است که برای کارآموزان، مربیان‌ متخصص و مجرب فراهم کردیم تا بتوانند به خوبی از این وسیله‌ها بهره‌برداری کنند.

موسوی، مدیرعامل شرکت آدینه‌فام، گفت: امسال در این استان ۱۲ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم در هکتار گندم آبی داشته‌ایم و با توجه به میانگین افزایش عملکرد ۱۱ درصد نسبت به سال‌های پیش افزایش کشت داشته‌ایم.

زنگنه، مدیرعامل شرکت آیدان، گفت: این شرکت تولیدکننده دستگاه‌های کشاورزی که حدود یک سال در این استان فعالیت داریم ما در ایران در نقاط شمالی با کشت برنج پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

وی افزود: امسال در خرم‌آباد سعی و تلاش کرده‌ایم که بتوانیم کشاورزی را ترویج بدهیم و در جهت مدرن بودن آن پیش برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز