خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان؛

توجه به مسائل خانواده و بانوان در لرستان به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۰۵۸

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده تاکید کرد واستفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سید سعید شاهرخی در کار گروه تخصصی زنان و خانواده با تبریک به مناسبت هفته دولت و نامگذاری این هفته به عنوان هفته آرامش و امید اظهارداشت: ارزش این جمله علی رغم همه تنگنا‌ها و فشارهایی که دشمنان قسم خورده برکشور ما وارد می‌کنند، در مقایسه با سال‌های گذشته کاملا ملموس و مشخص است.

وی افزود: با حضور چشم گیر مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب آقای روحانی و نحوه اداره کشور بارقه امید در بین احاد مردم جامعه به وجود آمد.

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد فاطمه معصومه(س) گفت: باید تلاش شود برنامه در خور این روز در سطح استان لرستان اجرا شود.

شاهرخی اضافه کرد: همچنین در برنامه‌های این روز و دهه کرامت باید ترویج فرهنگ رضوی مورد تاکید قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی نظام مردم نهادی است، افزود: باید به سازمان‌های مردم نهاد میدان داده شود، همه دستگاه‌ها باید فضا را برای فعالیت‌های سازمانهای مردم نهاد فراهم کنند.

وی اضافه کرد: دولت باید نقش نظارتی ایفا کند و تصدی‌گری را‌‌ رها و به سازمان‌های مردم نهاد واگذار کند.

شاهرخی ادامه داد: جامعه نیازمند فعالیت‌های مدنی است و اقدامات موثر سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه بر کسی پوشیده نیست.

این مقام مسئول عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مقوله فرهنگ بالا‌تر از اقتصاد است اگر درزمینه اقتصاد کم کار کنیم در زمینه فرهنگ عقب می‌مانیم.

وی با بیان اینکه زن در خانواده و در فرهنگ خانواده نقش بی‌بدیلی دارد گفت: توجه به مسائل خانواده و بانوان یکی از نکاتی است که همواره می‌بایست بصورت خاص و ویژه مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: اگر به سفارشات دین و تاکیدات رئیس جمهوری رجوع کنیم اهمیت و نقش ویژه‌ای برای بانوان قائل شدند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه تخصصی بانوان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در این کارگروه تصمیم سازی برای ارائه برنامه‌ها برای کارگروه توسعه و برنامه ریزی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این کارگروه باید به حضور و فعالیت سازمانهای مردم نهاد در حوزه زنان و خانواده توجه بیشتری صورت گیرد.

شاهرخی یادآورشد: برای تقویت حضور زنان درعرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی سازماندهی تشکل‌های مردم نهاد و تقویت این تشکل‌ها ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز