خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد؛

تمام طرح‌های شهرداری خرم آباد باید در کمیسیون عمران و بودجه مصوب شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۵۱

تمامی اعضای شورای شهر با خرید تیم فوتبال موافق هستند و از شور و نشاط جوانان استان لرستان حمایت می‌کنند، آن‌ها نمی‌خواهند تجربه تلخ تیم داری فوتبال در استان لرستان تکرار شود.

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: تمام طرح‌های شهرداری باید در کمیسیون عمران، بودجه و حقوق مطرح و پس از بررسی تصویب شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محسن اقبالی در جلسه انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز گذشته شهردار خرم آباد پیشنهادی مبنی بر خرید تیم فوتبال لیگ برتری بدون اینکه هیچ مبلغ در آن ذکرشود و این پول از کجا تأمین شود و یا چه تیمی خریداری شود به شورای شهر خرم آباد تحویل داده شد.

وی افزود: تمامی اعضای شورای شهر با خرید تیم فوتبال موافق هستند و از شور و نشاط جوانان استان لرستان حمایت می‌کنند، آن‌ها نمی‌خواهند تجربه تلخ تیم داری فوتبال در استان لرستان تکرار شود.

وی با تأکید براینکه اعضای شورای شهر به دنبال کار کار‌شناسی در این زمینه هستند، گفت: باید تیم و اعتبارات در این زمینه مشخص شود و در حد حرف نباشد.

رئیس شورای شهر خرم آباد اضافه کرد: همچنین درخواست ۱۵۰ میلیارد تومانی قراگاه خاتم برای آسفالت معابر به شورای شهر مطرح شد.

وی عنوان کرد: مجبورم ملک‌هایی که در سنوات گذشته از طریق عوارض خریداری شده بفروشیم که در این زمینه حق مردم ضایع می‌شود.

این مقام مسوول گفت: در هفته آینده در زمینه درخواست ۱۵۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم برای آسفالت معابر به شورای شهر تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام طرح‌های شهرداری باید در کمیسیون عمران، بودجه و حقوق مطرح و پس از بررسی تصویب شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز