خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد؛

بهره‌برداری از دو طرح اشتغالزایی در الشتر

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۶۰

به مناسبت هفته تعاون، دو طرح پرواربندی گوسفند و پرورش مرغ گوشتی در شهرستان سلسله به بهره‎برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: شهرستان سلسله دارای ظرفیت‎های بسیار مناسبی در زمینه اشتغال‎زایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، به مناسبت هفته تعاون، دو طرح پرواربندی گوسفند و پرورش مرغ گوشتی در شهرستان سلسله به بهره‎برداری رسید.

در مراسم افتتاح این پروژه‎‌ها علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با بهره‎برداری از این دو طرح در مجموع زمینه اشتغال دائم ۸ نفر فراهم می‌‎شود.

وی افزود: شهرستان سلسله دارای ظرفیت‎های بسیار مناسبی در زمینه اشتغال‎زایی است.
آشتاب با انتقاد از گرایش برخی جوانان به

شغل‎های پشت میزنشینی و عدم مهارت عملی با وجود تحصیلات عالی، تصریح کرد: بانک‌‎‌ها و تعاونی‎‌ها نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند و به همین منظور باید با پرداخت به موقع تسهیلات اشتعال‎زایی، دولت را در این زمینه یاری دهند.

مدیرکل تعاون‎، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: دولت در بحثاشتغال‎زایی نقش حمایتی دارد و متقاضیان کار با حمایت دولت ‎باید با تکیه بر توان و خلاقیت‎های خود، باعثرونق گرفتن تولید در بخش‎های مختلف اقتصادی باشند.

وی داشتن مدیریت استراتژیک و نوآوری در بخش تعاون را از جمله مسائل مهم و کلیدی دانست که به گفته وی مسیر اشتغال‎زایی در لرستان را آسان‎‌تر خواهد ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز