خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم‌آباد؛

طرح ساماندهی گل سفید خرم‏ آباد، تهیه و تدوین شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۰۷۲

ساماندهی منطقه گل سفید خرم آباد، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

شهردار خرم آباد گفت: ساماندهی منطقه گل سفید خرم آباد، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد مهرابی در جلسه کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی استان با اشاره به اینکه اصلاح وضعیت منطقه گل سفید خرم آباد، موضوعی فرا‌تر از آن است که با چند کمپرسی نخاله و خاک برداری حل شود، اظهار داشت: این منطقه در بخش‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی، سلامت جسمی، روحی، فکری و فرهنگی دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت این منطقه نیاز است همه دستگاه‌ها همکاری کنند، تصریح کرد: نباید به دنبال این باشیم که بخش آسیب دیده را به مناطق دیگر شهر تزریق کنیم بلکه اگر اقدامی می‌خواهیم انجام دهیم باید در‌‌ همان محیط صورت گیرد.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر ۲۰ جلسه به منطقه گل سفید رفته‌ایم و همه نقاط آن را بررسی کرده‌ایم، گفت: برای احیای این منطقه نیاز به بازسازی و نوسازی منطقه و ایجاد مراکز مختلف فرهنگی آن است.

این مسئول عنوان داشت: بحثسلامت روحی، روانی و فرهنگی در این مناطق باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و این تنها با هماهنگی بین دستگاه‌ها امکان‎پذیر است.

مهرابی یادآور شد: شهرداری خرم‎آباد این آمادگی را دارد در این مناطق ورود پیدا کنند، اما کمک سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص لازم و ضروری است.

شهردار خرم‏آباد بیان کرد: یکی از طرح‎های ما در منطقه گل سفید این است که افرادی که ساکن این منطقه هستند، ساماندهی و در همین منطقه ساکن شوند، زیرا اگر به مناطق دیگر شهر انتقال پیدا کنند، ممکن است، آسیب‌های جدی متوجه مردم شود.

این مسئول تصریح کرد: باید از اداره اوقاف و امور خیریه لرستان به علت همکاری خوبی که با شهرداری در زمینه خیابان سازمان مطهری داشته، تقدیر و تشکر کنیم و در این منطقه کار به خوبی پیشرفت است.

وی با اشاره به منطقه پاچنار خرم‏آباد اضافه کرد: اداره راه و شهرسازی خرم‌آباد باید در این منطقه پای کار بیاید، زیرا اگر این اداره کمک نکند و واحدهای آن منطقه تملک نشوند، شهرداری نمی‌‏تواند، ماده ۱۰۰ و تخریب واحدهای مسکونی را در آنجا آغاز کند.

شهردار خرم ‏آباد متذکر شد: در مناطق پاچنار و گل سفید خرم‌آباد، اداره راه و شهرسازی لرستان باید ورود پیدا کند، تا شهرداری بتواند به خوبی کار خود را پیش ببرد.

مهرابی خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در خیابان سازمان مطهری خرم‌آباد برای آزادسازی حریم تپه مطهری و سرچشمه صورت گرفته که جا دارد از مسئولان تقدیر کرد.

شهردار خرم‌آباد متذکر شد: تاکنون برای ساماندهی منطقه گل سفید خرم‌آباد بیش از ۲۰ جلسه برگزار کرده‌ایم و برای احیای این منطقه نیاز به بازسازی و نوسازی منطقه و ایجاد مراکز مختلف فرهنگی آن است.

همایون عمودی‌زاده، مدیرکل بهزیستی استان لرستان، نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساختمان بهزیستی در منطقه پاچنار خرم آباد فعال است، اظهار داشت: تمام پرونده‌های مربوط به این منطقه را از سطح مجتمع‌های بهزیستی جمع آوری کرده و در مجتمع هفت تیر به آن‌ها ارائه خدمت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۶ کار‌شناس نیز در این ساختمان به افراد تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: یکی از مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی در این منطقه این است که به خاطر مسدود بودن جاده مشکل تردد دارند و نیاز است این مسئله برطرف شود.

مدیرکل بهزیستی استان لرستان ادامه داد: در حال حاضر ۶۰۰ پرونده مددکاری در مجتمع هفت تیر ارائه خدمت شده و کار مستمر و روزانه آن‌ها انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز