خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی؛

دانش آموزان خانوادهای اقشار آسیب پذیر با نشاط و شادابی به مدارس وارد شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۹۱۷

هرقدر نظم و ترتیب بیشتری در امور کشور اثر داده شود، با اجتماع معقول تری روبرو خواهیم بود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان خانوادهای اقشار آسیب پذیر با نشاط و شادابی به مدارس وارد شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عباس قائید رحمت در خصوص یکسان سازی پوشش مدارس گفت: هرقدر نظم و ترتیب بیشتری در امور کشور اثر داده شود، با اجتماع معقول تری روبرو خواهیم بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سنین مهدکودک و دبستان، سن شکل گیری شخصیت است، تصریح کرد: در این سنین، هسته اصلی شخصیت انسان شکل می گیرد و همان طور که می دانیم مقررات موثر در شکل دهی شخصیت انسان ها در سنین پایین است که صورت می گیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که یکسان سازی یونی فرم مدارس مقدمه ای است بر آماده سازی جهت ورود به جامعه ای منظم، بیان کرد: مسأله یکسان سازی پوشش مدارس در عین این که اقدام موثری از لحاظ ایجاد نظم تلقی می شود، خالی از جنبه های انتقادی نیست.

وی افزود: از این جمله انتقادات وارد شده بر این طرح می توان تحمل زحمت اقتصادی بر والدین جهت خرید یونی فرم های گران قیمت را نام برد که ما به عنوان نمایندگان ملت، به زحمت مردم در هیچ زمینه ای به ویژه در زمینه کسب علم و دانش، رضایت خاطر نداریم و وزارت آموزش و پرورش در زمینه یونی فرم مدارس موظف است بهترین کیفیت را با کمترین قیمت عرضه کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: ضمن اینکه در تولید یونی فرم مدارس تولید به شکل انبوه صورت می گیرد که منجر به کاهش بهای تمام شده می گردد پس باید به قیمت بسیار مناسب به فروش رود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: از دیگر معضلات در این زمینه می توان از اتحادیه هایی یاد کرد که با مجال دادن به گروهی خاص، بازار را در انحصار این گروه درآورده و مانع رقابت در بخش خصوصی می شوند که این خود نوعی سودجویی ایجاد کرده که اصلا به نفع نظام اقتصادی نیست.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون نیاز است دستگاه های نظارتی و حتی مسئولان آموزش و پروش به عنوان متولیان اساسی این طرح دقت نظر کافی در این زمینه داشته باشند.

عباس قائید رحمت اظهار کرد: می توان با راهکارهایی مانند شرکت تولیدی ها در مناقصات رقابتی با عرضه کمترین قیمت و بهترین کیفیت شرکت کنند که به نفع مردم باشد و تولیدی های برتر برگزیده شده وواگذاری خرید یونی فرم مدارس بین این تولیدی ها با درنظر گرفتن مسائل اقتصادی، تقسیم بندی شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بااشاره به مدیریت مدبرانه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید این مسائل باید به آسانی حل شوند و در راستای کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر که توان خرید ندارند و تحت پوشش کمیته امداد هستند تلاش فراوان شود تا در ابتدای سال تحصیلی جدید ضمن آرامش خاطر خانواده ها، دانش آموزان با نشاط و شادابی به مدارس که محل اصلی پرورش کودکان است وارد شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز