خبرگزاری کار ایران

قاتل مربی اسکواش لرستانی، پس از ۳ سال دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۵۸۴

قاتل ورزشکار و مربی اسکواش لرستانی، پس از ۳ سال متواری بودن، روز گذشته در جیرفت کرمان دستگیر شد.

قاتل ورزشکار و مربی اسکواش لرستان پس از ۳ سال متواری بودن، روز گذشته در جیرفت کرمان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از یافته، عصر چهارشنبه هفتم مهرماه ۱۳۹۰ «سید‌میثم حمزه‌فرد موسوی» مربی اسکواش لرستان، جوان ۲۷ ساله، هنگامی که با موتورسیکلت در حال عبور از خیابان ۲۴ متری حکیم‌آباد خرم‌آباد بود توسط یک شرور سابقه‌دار به نام «مسعود - ر» از ناحیه ران پا با ضربه چاقو مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آْباد، ساعت ۲۴ به دلیل شدت خون‌ریزی درگذشت.

پیکرش با حضور جمع کثیری از همکارانش در شرکت توزیع برق، ورزشکاران و مردم خرم‌آباد در بهشت رضای این شهر به خاک سپرده شد.

قاتل پس از ارتکاب جنایت از خرم‌آباد متواری و متأسفانه تا مدت‌ها اثری از وی پیدا نشد تا اینکه چندی پیش پلیس شهرستان جیرفت، فردی که برای نوامیس مردم در این شهر مزاحمت ایجاد می‌کرد را دستگیر کرد و در بازجویی‌ مشخص شد مدارک این شخص جعلی است و وی در کار جعل اسناد نیز مشارکت دارد.

پس از بررسی و استعلام، مشخص شد این شخص به نام «مسعود - ر» ‌‌ همان قاتل فراری است که حدود ۳ سال قبل، ورزشکار لرستان را ناجوانمردانه به قتل رسانده است.

«سید‌فضل‌الله حمزه‌فرد‌موسوی» پدر مرحوم میثم حمزه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگارران مراتب تشکر و قدرادانی خود را از نیروهای تلاشگر انتظامی استان لرستان و شهرستان جیرفت اظهار داشت و گفت: از سرهنگ دالوند رئیس پلیس آگاهی لرستان، سرهنگ خسروی، سرهنگ رضاپور، سرگرد سگوند، ستوان بسطامی، ستوان محمودی، ستوان دانش و ستوان قدمیان که با تلاش‌های خود اجازه ندادند خون به ناحق ریختهٔ فرزندم پایمال شود، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی همچنین از سربازان گم‌نام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات و نیز نیروی انتظامی شهرستان جیرفت که با هوشیاری، در به دام افتادن این شرور سابقه‌دار و فراری اقدامی به موقع داشته و او را دستگیر کردند، تشکر و قدردانی کرد.

حمزه‌فرد که از مداحان اهل بیت(ع) و نیز پیشکسوتان ورزش باستانی خرم‌آباد است، ضمن تقدیر از زحمات قاضی کرمی‌عالم و حاج‌آقا موسوی، ابراز امیدواری کرد این شرور سابقه‌دار هر چه زود‌تر به سزای اعمالش برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز