خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم‌آباد:

تخریب پل نه دی به بهانه‌ای برای تخریب من تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۰۹

شهردار خرم‌آباد شانتاژ خبری مبنی بر تخریب پل ۹ دی این شهر را از سوی عده‌ای با اهداف خاص، محکوم کرد.

شهردار خرم‌آباد شانتاژ خبری مبنی بر تخریب پل ۹ دی این شهر را از سوی عده‌ای با اهداف خاص، محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‏ آباد، محمد مهرابی در خصوص شایعه تخریب پروژه ۹ دی ضمن تکذیب این شایعه در جمع خبرنگاران در خرم‏ آباد اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد به ویژه تعداد محدودی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‏ آباد می‏ خواهند با تخریب شهر و پرداختن به برخی شایعات که متاسفانه از این کار نیز ابراز خوشحالی می‏کنند، آسایش و آرامش عمومی مردم را با هدف تخریب شخص شهردار بر هم بزنند. بنابراین ما از این‌گونه افراد خواهشمندیم آرامش مردم را در سطح شهر با اهداف تخریب یک شخص مقایسه نکنند و به جای خوشحالی، از تخریب یک پروژه به دنبال خدمت به مردم و شهر خود باشند.

وی عنوان داشت: طی چند روز اخیر در حالی که بنده در یک سفر سه روزه واجب در خارج از استان به سر می‏بردم، متوجه این شدم که عده ‏ای به منظور تخریب شخص شهردار شایعه تخریب پل ۹ دی که هنوز هم به بهره ‏برداری نرسیده است را در سطح شهر پر کرده‏ اند. در این میان بلافاصله پس از برگشت خود از ماموریتی که مجبور به شرکت در آن بودم، موضوع را از نزدیک بررسی و متوجه این شدم که تخریب پل ۹ دی خرم‎آباد به علت کم‌کاری از سوی شهرداری نبوده است. بلکه طغیان منبع آب بالادست این پل منجر به جاری شدن آب حتی در برخی از منازل بوده که این امر نیز تحت نظارت آب و فاضلاب شهری است و در حیطه وظایف شهرداری نبوده است.

مهرابی با اشاره به اینکه خوشبختانه پروژه پل ۹ دی هیچ‌گونه خسارتی ندیده است، خاطرنشان کرد: تخریب پل ۹ دی خرم‏ آباد تنها یک شایعه بوده که از سوی برخی مخالفان مهرابی در شورای این شهر بین رسانه ‏ها و مردم پخش شده است، این در حالی است که ما از یک مشاور برای بررسی کار پیمانکار این پروژه و برخی از صاحبنظران دعوت کرده‏ ایم تا اگر مشکلی در آن وجود دارد، قبل از بهره ‏برداری رفع و از بین برود. بنابراین پیمانکار پروژه نیز باید از نزدیک حاضر و در صورت وجود مشکلاتی که خارج از این بحثدر پروژه باشد، جوابگو باشد.

شهردار خرم ‏آباد با اشاره به اینکه تخریب دیگران یک کار راحت، ساختن و پرداختن یک کار سخت است، گفت: متاسفانه عده ‏ای به دلایل مختلف در شورای شهر خرم‏ آباد با بنده مشکل دارند و برای تخریب مهرابی حاضرند، از هر اقدامی که آسایش مردم و سطح عمومی شهر را بر هم بزند، صرف نظر نکنند. این در حالی است که این افراد از بر هم زدن آرامش مردم لذت برده و در این خصوص از هیچ اقدامی دست برنمی‏دارند.

مهرابی خاطرنشان کرد: در سطح شورای شهر خرم‎آباد دو تن از اعضای این شورا در زمان انجام عملیات پروژه ۹ دی در سطح شهر هیچ‌گونه دخالتی نداشته‏اند و از یک خدا قوت معمولی به کارکنان آن صرف‏نظر کرده‏اند که در این شایعات حضوری پر رنگ داشته و برای بررسی و تخریب شهردار پای کار آمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز