خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

سرمایه‌گذاری در شیلات و آبزیان لرستان وضع خوبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۹۷

استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در بحثشیلات و آبزیان لرستان وضعیت خوبی ندارد از این‌رو از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهیم که اعتباری برای زیرساخت‌های این سرمایه‌گذاری در استان لحاظ کند.

استاندار لرستان گفت: ‌ اگر توسعه باغات استان یک ردیف ملی اعتباری مستقل داشته باشد ما قول می‌دهیم که زیرساخت‌های این توسعه را از طریق قرارگاه خاتم انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند در جلسه بررسی وضعیت کشاورزی استان لرستان که با حضور دو نفر از معاونان وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استان در خرم‌آباد برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در بحثشیلات و آبزیان لرستان وضعیت خوبی ندارد از این‌رو از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهیم که اعتباری برای زیرساخت‌های این سرمایه‌گذاری در استان لحاظ کند.

استاندار لرستان گفت: وزارت جهاد کشاورزی توجه ویژه‌ای به بحثشیلات و آبزیان لرستان داشته باشد.

او عنوان کرد: امروز بخش عمده‌ای از آبیاری کشاورزی استان لرستان به دلیل بسته بودن کانال‌های آب‌بر پرت می‌شود که اگر ردیف ملی اعتباری برای این بخش در نظر گرفته شود می‌توانیم تا حدودی از پرت این آب جلوگیری کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار ما از وزارت جهاد کشاورزی این است که در توسعه باغبانی و باغات لرستان از محل اعتبارات ملی یک ردیف مستقل ایجاد کند تا بتوانیم عراضی شیب‌دار لرستان را به باغ تبدیل کنیم.

بازوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر استانی مانند گلستان ۶ سال است که ردیف ملی اعتباری برای توسعه باغات استان دارد که انتظار ما از وزارت جهاد کشاورزی این است که لرستان را در این بخش ویژه ببیند.

وی تصریح کرد: ‌ اگر توسعه باغات استان لرستان یک ردیف ملی اعتباری مستقل داشته باشد ما قول می‌دهیم که زیرساخت‌های این توسعه را از طریق قرارگاه خاتم انجام دهیم.

استاندار لرستان افزود: استان لرستان دارای اراضی شیب‌دار فراوانی است که می‌توانیم با توسعه باغات بخشی از بیکاری استان لرستان را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و معاونان وزارت جهاد کشاورزی نکته نظرات خود را ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز