خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان؛

کمک۲۰ میلیارد ریالی مردم لرستان در جشن عاطفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۵۸

در سال گذشته هدایای نقدی و غیرنقدی مردم لرستان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بیش از یک میلیارد تومان بوده که امیدواریم این رقم امسال به دو برابر افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان گفت: در سال گذشته هدایای نقدی و غیرنقدی مردم لرستان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بیش از یک میلیارد تومان بوده که امیدواریم این رقم امسال به دو برابر افزایش یابد.

به گزارش ایلنا از خرم‌آباد، ولی‌الله منتظری امروز در مراسم زنگ جشن عاطفه‌ها که با حضور جمعی از مسئولان لرستانی در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: انتظار ما از مردم استان لرستان این است که حضوری پر رنگ داشته باشند تا بتوانیم بخشی از نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار هدایای نقدی و غیرنقدی مردم لرستان را در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌کنند.

وی از تحت پوشش بودن ۱۹۰۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت در لرستان خبرداد و گفت: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار مهر در انتظار مهر برگزار شده که امید است همه بتوانیم به این شعار عمل کنیم و دانش‌آموزان بی‌بضاعت را مورد حمایت خود قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان لرستان گفت: در جشن عاطفه‌های امسال ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی مردم لرستان دایر شده که علاوه بر این ۲۴ پایگاه در مساجد، حسینیه‌ها و… استان لرستان مستقر هستند تا کار جمع‌آوری هدایای مردم را انجام دهند.

منتظری تصریح کرد: از ۱۹ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد لرستان، ۶۴۳۲ نفر در مقطع ابتدایی، ۷۶۹۶ نفر در مقطع راهنمایی و مابقی در مقاطع متوسطه و پیش‌دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول گفت: از این تعداد دانش‌آموز ۲۲۰۰ نفر تحت پوشش کمیته، دارای معدل بالای ۱۸ هستند که می‌توان در جشن‌عاطفه‌ها بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کرد.

وی عنوان کرد: ۱۴۰ نفر از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد لرستان از جمله دانش‌آموزان نخبه هستند که امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین زمینه تحصیل بدون دغدغه را برای آن‌ها فراهم کنیم.

مراسم جشن عاطفه‌ها امروز با حضور جمعی از مسئولان لرستانی در خرم‌آباد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز