خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد؛

لرستان در بحثکاهش سرقت‏‌ها رتبه نخست کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۶۸

لرستان طی شش ماهه نخست امسال، در بحثکاهش سرقت‏‌ها رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده که این برای ما یک افتخار است.

سردار قنبری گفت: لرستان طی شش ماهه نخست امسال در بحثکاهش سرقت‏‌ها رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده که این برای ما یک افتخار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، سردار محمد قنبری ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی لرستان با استاندار این استان در خرم‎آباد اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال نیروی انتظامی لرستان در زمینه‏‌های زیادی برای ارتقای امنیت این استان تلاش کرده، به گونه‎ای که بیش از ۹۲ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محله‏های لرستان در این مدت اجرا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: بیش از ۹۲ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در محله‏های لرستان طی شش ماه نخست امسال اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه انواع سرقت‎‌ها در استان لرستان طی شش ماهه نخست امسال ۳۴ درصد کاهش داشته است، عنوان داشت: در این مدت ۴۰ درصد کاهش سرقت مغازه، هفت درصد کاهش سرقت خودرو، ۳۲ درصد در بحثکاهش سرقت موتورسیکلت موفقیت داشته‎ایم.

این مسئول با بیان اینکه در چند روز اخیر ۱۴۳ نفر به عنوان بازرس کشوری از آمار ارائه داده شده نیروی انتظامی لرستان بازدید به عمل آوردند، یادآور شد: طی این بازدید آمارهای شش ماه نخست امسال مورد بررسی قرار گرفتند که خوشبختانه با آمار واقعی تفاوت چندانی نداشته‎ایم، بنابراین بازرسان آمارهای ما را مورد بحثو بررسی قرار دادند که هیچ انحرافی در این میان وجود نداشت و همه آمارهای نیروی انتظامی لرستان بر اساس واقعیت ارائه می‌‏شود.

سردار قنبری با اشاره به اینکه دقت آماری در نیروی انتظامی لرستان بسیار بالا است، اضافه کرد: لرستان طی شش ماهه نخست امسال در بحثکاهش سرقت‏‌ها رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده که این برای ما یک افتخار است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد: در بحثسرقت منازل ۳۴ درصد در شش ماه نخست امسال کاهش داشته‎ایم، این در حالی است که در این مدت ۴۱ درصد در بحثکیف قاپی کاهش داشته‎ایم.

وی خاطرنشان کرد: ناجای لرستان توانسته است در بحثارتقای امنیت اجتماعی و عمل کردن به شعار هفته نیروی انتظامی به خوبی عمل کند و در این خصوص با همه دستگاه‏های اجرایی استان همکاری خوبی داشته‏ایم.

این مسئول متذکر شد: در مدت شش ماهه نخست امسال نیروی انتظامی توانسته است، یک تن و نیم انواع مواد مخدر در استان لرستان و ورودی‏های آن کشف کند، این در حالی است که اگر همکاری سایر نیروهای سپاه، اطلاعات و… را به آن اضافه کنیم، این مقدار به بیش از دو تن می‌‏رسد.

قنبری بیان داشت: طی شش ماه نخست امسال میزان تصادفات جاده‎ای در لرستان ۱۴ درصد کاهش داشته است که در این زمینه به دنبال کاهش تصادفات در استان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز