خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان؛

تقاطع غیر همسطح الشتر، فیروزآباد و نورآباد کلنگ زنی شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۶۷

تقاطع غیرهمسطح الشتر – فیروزآباد – نورآباد کل اعتبار پیش‎بینی شده برای این تقاطع ۱۷۴ میلیارد ریال بوده که در ظرف ۱۸ ماه افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: تقاطع غیرهمسطح الشتر – فیروزآباد – نورآباد کل اعتبار پیش‎بینی شده برای این تقاطع ۱۷۴ میلیارد ریال بوده که در ظرف ۱۸ ماه افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،، شهرام ملکی در حاشیه کلنگ‎زنی تقاطع غیرهمسطح الشتر – فیروزآباد – نورآباد با بیان اینکه ۱۷۸۲ کیلومتر راه اصلی در استان وجود دارد، اظهار کرد: کار اجرایی چهارخطه کردن خرم‎آباد به مراکز شهرستان‎‌ها از سال ۹۱ آغاز شده و با پیشرفت مناسبی نیز ادامه دارد.

وی طول کل چهارخطه‎های استان را ۳۹۴ کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: بیش از ۱۹۰ کیلومتر از چهارخطه‎های خرم‎آباد به مراکز شهرستان‎های استان افتتاح و به بهره‎برداری رسیده است.

ملکی با تقدیر از پیمانکاران فعال استان در این بخش، اذعان کرد: درست است که ما پولی برای اجرای این پروژه‎‌ها هنوز پرداخت نکرده‎ایم ولی پیمانکاران دلسوز با هزینه شخصی خود ما را در رسیدن به اهداف پیش‎بینی شده یاری می‌‎دهند.

این مقام مسئول همچنین به تقاطع تقاطع غیرهمسطح الش‌تر – فیروزآباد – نورآباد اشاره‎ای کرد و گفت: کل اعتبار پیش‎بینی شده برای این تقاطع ۱۷۴ میلیارد ریال بوده که در ظرف ۱۸ ماه افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ۱۹۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۱۰۵۰ تن آرماتور، ۹۷۵۰ مترمکعب بتن‎ریزی، ۵۷۴ شمع، ۷۲۷۴ مترمکعب پی‎کنی، ۲۳۳۰۰ مترمربع قالب‎بندی و… را از مشخصات این پروژه زیرساختی استان برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز