خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان؛

اولین مرکز پایش تصویری انتظامی در غرب کشور افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۸۹

پلیس مقتدر و کارآمد، باید از امکانات و تجهیزات روز بهره‌مند باشد و قابلیت‌های تاکتیکی و تکنیکی خود را افزایش دهد.

فرمانده انتظامی لرستان در مراسم افتتاح پایش تصویری انتظامی استان گفت: پلیس مقتدر و کارآمد باید از امکانات و تجهیزات روز بهره‌مند باشد و قابلیت‌های تاکتیکی و تکنیکی خود را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،، سردار «محمد قنبری» در مراسم افتتاح پایش تصویری انتظامی استان که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: کار جهادی کاملا مخلصانه بوده و چشم امید به دست کسی ندارد، تلاش جهادی به معنای خستگی ناپذیری و نداشتن ساعت کاری است، در قاموس تلاش جهادی، برای خدمت کردن انتظار مزد و توقع جبران وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین تلاش جهادی کاملاً مخلصانه و برای خدا و به دنبال ره یافتی است که بتواند در کنار دنیای شرافتمند، آخرت سعادتمندی را نیز رقم بزند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش جهادی به تنهایی اتفاق نمی‌افتد، یادآور شد: باید در کنار مشارکت پذیری، وحدت عمل، برادری، تفاهم، هماهنگی و تعامل نیز وجود داشته باشد زیرا همه ما می‌خواهیم کشوری آباد داشته و اسلام و آیین بر‌تر را به دنیا معرفی کنیم، هیچ فرد و سازمانی نمی‌تواند به تنهایی از عهده انجام این مهم برآید، بنابر این همکاری تمام افراد و همه دستگاه‌ها ضرورت دارد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در کنار تلاش جهادی، کارآمدی هم مطرح است، برای رسیدن به کارآمدی باید اقتدار داشته و برای رسیدن به اقتدار باید تلاش جهادی داشته باشیم، در فرماندهی انتظامی استان لرستان این موضوع به درستی شناخته شده و در این مسیر گام برداشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پایش تصویری الغدیر یک حرکت ملی محسوب می‌شود و برای ما افتخار است، بدون شک اجرای این پروژه یک کارآمدی است و تلاش جهادی انکارناپذیری است.

«قنبری» گفت: امیدواریم بعد از افتتاح این طرح با تلاش جهادی، پلیسی مقتدر و کارآمد داشته باشیم و قابلیت‌های خود را افزایش دهیم و این پروژه باعثخدمت مضاعف به مردم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز