خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان؛

۲۶۰ نفر از مداحان برگزیده لرستان به مشهد مقدس اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۴۱

دو هزار هیئت مذهبی و عزاداری در استان لرستان وجود دارد که این هیئت‏‌ها آمادگی لازم را برای برگزاری عزاداری‏‎های دو ماه محرم و صفر دارند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ۲۶۰ نفر از مداحان برگزیده لرستان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‎الاسلام سعید مهدوی امین در مراسم بدرقه کاروان زیارتی مشهد مقدس ویژه پیر غلامان ابا عبدالله‎الحسین(ع) در خرم‎آباد گفت: دو هزار هیئت مذهبی و عزاداری در استان لرستان وجود دارد که این هیئت‏‌ها آمادگی لازم را برای برگزاری عزاداری‏‎های دو ماه محرم و صفر دارند.

وی عنوان داشت: امروز تعداد ۲۶۰نفر از مداحان برگزیده به علاوه عوامل اجرایی طی دو سفر عازم مشهد مقدس می‌‏شوند که در این خصوص جا دارد، از زحمات استاندار لرستان برای برگزاری این سفر تقدیر به عمل آید.

این مسئول یادآور شد: استان لرستان در بحثعزاداری دهه نخست محرم، سرآمد استان‏‌های کشور است، این در حالی است که رسم و رسومات سنتی این استان در سطح کشور زبان زد است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: مداحان، مسئولان و هیئت‌های مذهبی استان لرستان در آستانه محرم از طرف استاندار لرستان به مشهد مقدس مشرف شدند.

مهدوی‌ امین ادامه داد: در مراسم تجلیل از پیرغلامان که در کشور برگزار شد، از یکی از پیرغلامان استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز