خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت پگاه لرستان؛

پگاه لرستان واحد تولیدی برتر شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۳۰

شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان روزانه بیش از ۱۷۰ تن شیرخام صنعتی جمع‌آوری و در قالب بیش از ۵۰ کد محصول فرآوری و بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌کند.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان، روزانه بیش از ۱۷۰ تن شیرخام صنعتی جمع‌آوری و در قالب بیش از ۵۰ کد محصول فرآوری و بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا خرم آباد به نقل از روابط عمومی شرکت شیر پگاه لرستان، مدیر عامل شرکت پگاه لرستان با بیان این خبر افزود: در راستای استراتژی سلامت‌محوری، شرکت پگاه اقدام به تولید یک سری محصولات فراسودمند از جمله کفیر کم‌لاکتوز‌، ماست با پروتئین بالا‌، پنیر کم‌چرب‌ و محصولات نوشیدنی جدید از جمله شیر‌شکلات‌، شیر هویچ‌، شیر بیسکویت و پنیر پروسس پرناز کرده است که به زودی به بازار عرضه می‌شوند.

شهریار یاراحمدی اظهار داشت: هم‌اکنون ۴۰ تا ۵۰ درصد تولیدات این شرکت داخل استان توزیع می‌شود و سهم بازار لبنیات پگاه لرستان بیش از ۵۰ درصد است.

وی افزود: بقیه محصولات پگاه لرستان به استان‌های دیگر و به کشور‌ها از جمله عراق‌، سوریه‌، افغانستان‌، امارات و پاکستان صادر می‌شوند.

یاراحمدی بیان داشت: در راستای توسعه، پویایی و اشتغال‌زایی صنعت شیر استان، شرکت پگاه لرستان در سال ۹۳ برنامه‌های توسعه‌ای از جمله احداثیک گاوداری ۲ هزار رأسی در شهرستان الیگودرز و احداثکارخانه تولید شیر خشک و پودر آب پنیر و خط تولید شیر استریلیزه پاکتی یک لیتری را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: به خاطر اجرای دقیق ضوابط و معیارهای استاندارد در تولید و ارتقا کیفیت محصولات، شرکت پگاه لرستان در سال ۹۳ در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی به عنوان واحد تولیدی بر‌تر از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز