خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن کشور؛

‌پرونده مسکن مهر تا سال۹۴ بسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۵۹

تاکنون بیش از ۲۶۷ هزار طرح مسکن تحویل مردم داده شده است و مابقی واحدهای مسکن مهر در کشور تا سال آینده در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به پایان می‌رسند.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تاکنون بیش از ۲۶۷ هزار طرح مسکن تحویل مردم داده شده است و مابقی واحدهای مسکن مهر در کشور تا سال آینده در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به پایان می‌رسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، علیرضا تابش، ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث۱۷۰ واحد مسکن در شهرستان بروجرد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان بروجرد قابلیت مطرح شدن به عنوان قطب گردشگری، جذب گردشگر و درآمدزایی از این حوزه را دارد.

وی خاطر نشان کرد: در ادامه این سفر به استان لرستان، مذاکرات و رایزنی‌هایی در این خصوص با استاندار لرستان انجام می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از مجموع ۳۴۷ هزار واحد مسکن مهر کشور در شهرهای زیر ۲۵ سال، تاکنون ۲۶۵ هزار واحد تکمیل و تحویل صاحبان آن‌ها شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: شهرستان بروجرد با بازسازی بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن در مدت زمان کوتاهی، رکود خوب و کم نظیری را در کشور به ثبت رسانید.

تابش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح مسکن اجتماعی، آن را مسکنی برای اقشار محروم و کم درآمد جامعه دانست.

وی اضافه کرد: این طرح در دست بررسی، مطالعه و تهیه است که به صورت مشترک با وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: از مجموع ۳۴۷ هزار واحد مسکن مهر کشور در شهرهای زیر ۲۵ سال، تاکنون ۲۶۵ هزار واحد تکمیل و تحویل صاحبان آن‌ها شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری نیز قریب به ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد دیگر تکمیل می‌شود، ادامه داد: مابقی واحد‌ها نیز تا اواسط سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

تابش با اشاره به پروژه احداث۱۷۰ واحدی آفتاب ولایت در بروجرد، تاکید کرد: این پروژه در مدت ۲۰ ماه کاری اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: عواید این پروژه صرف بهسازی و اجرای طرح هادی روستای قلعه شمسی شهرستان بروجرد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دولت طرح‌های خوبی در حوزه مسکن شهری و روستایی داشته و در این راستا گام‌های بلند و محکمی برداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز