خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان؛

۱۷۶ میلیارد تسهیلات برای طرح‌های مصوب استان لرستان اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۷۰

برای طرح‌های تصویب شده در استان لرستان از محل اعتبارات تفاهم‌نامه، تسهیلات ۱۷۶ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: برای طرح‌های تصویب شده در استان لرستان از محل اعتبارات تفاهم‌نامه، تسهیلات ۱۷۶ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال لرستان در شهرستان بروجرد اظهار کرد: برای طرح‌های تصویب شده ازمحل اعتبارات تفاهنامه واحد بنگاهای عامل در لرستان، تسهیلات ۱۷۶ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که در شش ماه نخست امسال با هدف تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص یافته است.

وی بااشاره به اینکه از طرح‌های لرستان سهم بروجرد ۴۸ طرح است، افزود: ۱۲ طرح در حال پیگیری است و درحال تکمیل پرونده است، ۱۱ طرح از سوی بانک عامل رد شده است، ۹ طرح به تصویب کارگروه اشتغال رسیده، ۳ طرح انصرافی متقاضان بوده و ۵طرح معوقات بانکی دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: طرح‌هایی که بدهی معوقات دارند تا تعیین و تکلیف وضعیت‌شان از دریافت تسهیلات محروم هستند و ۹ طرحی که در حال بررسی است بانک باید تسهیلات آن‌ها را بپردازد.

وی با اشاره به اینکه ۹ طرح برای بروجرد از مجموعه ۴۸ طرح در هفدهمین جلسه کارگروه استان تصویب می‌شود، خاطرنشان کرد: ۹ طرح برای بروجرد از مجموعه ۴۸ طرح کارگروه استان تصویب می‌شود که در اولویت تسهیلات بانکی قرار می‌گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز