خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم‌آباد؛

ظرفیت‌های زیادی برای جذب سرمایه گذاران اتریشی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۶۲

لرستان آمادگی جذب هر گونه سرمایه‌گذاری به ویژه از جانب کشور اتریش را دارد. زیرا ظرفیت‌های زیادی در لرستان به ویژه شهرستان خرم‌آباد وجود دارد.

شهردار خرم آباد گفت: لرستان آمادگی جذب هر گونه سرمایه‌گذاری به ویژه از جانب کشور اتریش را دارد. زیرا ظرفیت‌های زیادی در لرستان به ویژه شهرستان خرم‌آباد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، محمد مهرابی، ظهر امروز در دیدار با سفیر اتریش در ایران در خرم‌آباد اظهار داشت: استان لرستان هفته فرهنگی خود را در روزهای اخیر در پایتخت داشته است، که در این هفته توانست بسیاری از ظرفیت‌های این استان را به کشور بشناساند.

شهردار خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه لرستان به ویژه شهر خرم‌آباد ظرفیت بالایی از نظر گردشگری دارد بنابراین ما می‌توانیم در این خصوص با کشور اتریش همکاری داشته باشیم.

وی عنوان داشت: ما تنها توانستیم ۱۰ درصد از ظرفیت لرستان را در این هفته نشان دهیم. زیرا لرستان از ظرفیت‌های زیادی در زمینه گردشگری برخوردار است. این در حالی است که شهردار تهران نیز در بازدید از مراسم این هفته تاکید داشت «در سال آتی ماه فرهنگی خرم‌آباد و لرستان برگزار شود». زیرا به نظر وی استان لرستان ظرفیت‌های بالایی دارد که در یک هفته نمی‌شود تمام آن‌ها را نشان داد و باید زمینه را برای حضور بیشتر جلوه‌های گردشگری لرستان در پایتخت فراهم کنیم.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: ‌ یکی از برنامه‌هایی که به صورت جدی شهردار خرم‌آباد پیگیری می‌کند بحثجذب سرمایه‌گذاران خارجی است و حذف موانع پیدا و پنهان در این شهرستان است که تا کنون نسخه‌های عملی خوبی در این زمینه پیچیده شده است.

مهرابی خاطر نشان کرد: ما باید بتوانیم هفته فرهنگی خرم‌آباد را در وین برگزار کنیم تا در این راستا ظرفیت‌های لرستان را به شهرهای دیگر بشناسانیم.

وی با بیان اینکه زیبایی خرم‌آباد در فصل بهار ۱۰۰ برابر می‌شو، د گفت: اگر سفیر اتریش در ایران فصل بهار به این شهر سفر می‌کردند آن زمان بود که زیبایی‌های چند برابری خرم‌آباد را بیشتر می‌دیدند.

شهردار خرم‌آباد اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک حلقه مکمل می‌تواند زیرساخت‌ها را در رابطه با عمران شهری برای سرمایه‌گذاری کشور اتریش در این استان فراهم کند. زیرا مبلمان شهری لرستان یک ظرفیت بالا دارد.

این مسئول متذکر شد: بخش صنعت ساختمان می‌تواند با حضور سرمایه‌گذاران خارجی از جمله اتریش در توسعه این استان تاثیر داشته باشد که ما نیز در این خصوص از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم.

شهردار خرم‌آباد ضمن تشکر از حضور سفیر اتریش در شهر خرم‌آباد تصریح کرد: لرستان آمادگی جذب هر گونه سرمایه‌گذاری به ویژه از جانب کشور اتریش را دارد زیرا ظرفیت‌های زیادی در لرستان به ویژه شهرستان خرم‌آباد وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز