خبرگزاری کار ایران

جسد معلم فداکار لرستانی پس از ۲ هفته پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۳۲

جسد مرحوم کاظم صفرزاده، معلم فداکار لرستانی، که در حادثه سیل در شهرستان معمولان مفقود شده بود، پیدا شد. َ

جسد مرحوم کاظم صفرزاده، معلم فداکار لرستانی، که در خادثه سیل در شهرستان معمولان مفقود شده بود، پیدا شد. َ

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جسد این معلم فداکار، ظهر امروز توسط اهالی یکی از روستاهای شرکت نفت چنار در نزدیکی روستای حاتم‌وند و در ۳۵ کیلومتری جنوب خرم‌آباد پیدا شد.

دهیار روستای حیات‌الغیب به نام " نورالدین پیرحیاتی " همراه گروهی از افراد با گشت‌زنی در محل، موفق به پیدا کردن جنازه این معلم لرستانی در ظهر روز تاسوعا شده‌اند.

محل پیدا کردن جنازه حدود ۱۰ متر با رودخانه فاصله داشته و بخش عمده‌ای از بالاتنه جسد به دلیل سیلاب در زیر رسوبات باقی‌مانده و تیم جستجو‌کننده با دیدن پای این معلم روستایی متوجه جنازه شده‌اند.

ساعتی قبل، بازوند، استاندار لرستان، همراه با کریمی‌فر، مدیر کل آموزش و پرورش، مرادی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر و آریایی‌فر، مدیر کل مدیریت بحران نیز در محل پیدا شدن جسد حضور یافتند و پس از شناسایی جسد، توسط یکی از اقوام نزدیک مرحوم صفرزاده، پیکر وی به پزشک قانونی خرم‌آباد انتقال داده شد.

پیکر مرحوم صفرزاده بعدازظهر امروز، پس از برگزاری نماز ظهر عاشورا، طی مراسم باشکوهی در پلدختر به خاک سپرده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز