خبرگزاری کار ایران

آبفای لرستان، رتبه برتر رشد در کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۷۶۳

با برگزاری آیین پایانی چهاردهمین همایش مدیران ارشد صنعت آب و برق، برگزیدگان این همایش در محل پژوهشگاه نیرو معرفی شدند.

در آیین پایانی همایش مدیران ارشد وزارت نیرو، مدیران و شرکت‌های بر‌تر صنعت آب و برق در ۳ بخش «کارمند نمونه ملی در جشنواره شهید رجایی»، «اقدام‌های برجسته در سال نخست دولت یازدهم» و «ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۲ شرکت‌های زیرمجموعه» معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، با برگزاری آیین پایانی چهاردهمین همایش مدیران ارشد صنعت آب و برق، برگزیدگان این همایش در محل پژوهشگاه نیرو معرفی شدند.

چهاردهمین همایش مدیران ارشد صنعت آب و برق با حضور دکتر «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس‌جمهوری، دکتر «محمدباقر نوبخت»، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری، مهندس «حمید چیت‌چیان»، وزیر نیرو و معاونان و مدیران ستادی و شرکت‌های زیرمجموعه صنعت آب و برق روز شنبه در تهران برگزار شد.

در بخش " مدیریت بحران آب در خشک‌سالی " سال ۱۳۹۳ مجموعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اهدای لوح به مهندس «حمیدرضا جانباز»، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در بخش معرفی کارمند نمونه مهندس «حمیدرضا کشفی»، مدیر دفتر تجهیز منابع مالی و مشارکت بخش خصوصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به خاط تلاش در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب از وزیر نیرو لوح تقدیر دریافت کرد.

در ادامه همچنین با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه در سال ۱۳۹۲ شرکت‌های آب و فاضلاب برگزیده به شرح ذیل مورد تقدیر قرار گرفتند:

شرکت‌های آب و فاضلاب شهری

رتبه بر‌تر رشد: شرکت آب و فاضلاب استان لرستان

رتبه سوم: شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان

رتبه دوم: شرکت آب و فاضلاب استان یزد

رتبه نخست: شرکت آب و فاضلاب شیراز

شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی

رتبه بر‌تر رشد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس

رتبه سوم: شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی و آب و فاضلاب روستایی کرمان

رتبه دوم: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان

رتبه نخست: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز