خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان؛

یک واحد مرغ‌داری در ازنا افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۴۹

با حضور هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، و برخی مسئولان استانی مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در ازنا افتتاح شد.

با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان و برخی مسئولان استانی مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای در ازنا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ازنا، استاندار لرستان به همراه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، و مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با سفر به شهرستان ازنا به بررسی مشکلات چند طرح عمرانی و صنعتی در این شهرستان پرداخت.

استاندار لرستان در ابتدای این سفر یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه را در روستای کلکله از توابع بخش مرکزی شهرستان ازنا افتتاح کرد.

محمد اقدامی، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ازناع در مراسم بهره برداری از این واحد تولیدی اظهار داشت: برای بهره برداری این واحد مرغداری گوشتی که مجهز به دستگاه‌های خودکار و به روز است ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: برای این طرح که در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع ایجاد شده است ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی و ۷۲۰ میلیون تومان آورده متقاضی اختصاص یافته است.

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، نیز در مراسم افتتاح این واحد تولیدی برای رفع مشکلات این طرح از جمله آسفالت جاده دسترسی و گازرسانی به آن قول مساعد داد.

بازدید از کارخانه آب معدنی سن بران در روستای دره تخت و یک ایستگاه جمع آوری شیر در حاشیه شهر ازنا از دیگر برنامه‌های این سفر بود که استاندار لرستان برای اختصاص سرمایه در گردش به این طرح‌ها قول پیگیری داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز